Slušalke Bluetooth Poly Voyager Focus UC B825-M, vključno s stojalom za polnjenje
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
PLANTRONICS slušalke Bluetooth Voyager Focus UC B825-M
Ta model omogoča nemoteno povezavo z računalnikom ali pametnim telefonom. Velika prednost je, da je naprava popolnoma združljiva z vodilnimi ponudniki aplikacij za poenotene komunikacije. Naprava ima doseg do 45 metrov, kar vam omogoča, da se prosto gibljete, hkrati pa imate ves čas na voljo kakovosten zvok. Model vključuje aktivno odpravljanje okoliškega hrupa, trojni mikrofon in stereo zvok HD. Ti vidiki vam bodo zagotovili najboljšo kakovost zvoka pri opravljanju klicev ali poslušanju glasbe.
Tehnične specifikacije:
- Enostavno seznanjanje z NFC
- Odgovorite na klic tako, da si slušalke namestite na glavo
- Glasovna opozorila vas obveščajo o preostalem času klica, stanju povezave
- Obvestilo o imenu klicatelja ob dohodnem klicu, če je ta naveden v vaših stikih.
- Prekinitev predvajanja glasbe ob dohodnem klicu
- Trojno uglašen mikrofon z izboljšano tehnologijo DSP za boljše odpravljanje hrupa iz okolice
- Tehnologija SoundGuard ščiti pred zvočnimi udarci
- Dinamično utišanje vas opozori, če poskušate govoriti, medtem ko je mikrofon utišan.
- ANC - aktivno odpravljanje šumov za popolnoma čist in neizkrivljen zvok
- Oblazinjena kovinska zaponka zagotavlja trpežnost in hkrati največje udobje.
- Ušesne slušalke iz usnja s spominsko peno so zelo udobne
- Mini adapter USB za takojšnjo povezavo z osebnim računalnikom
- Prenosni potovalni kovček
- Teža telefona: 155 gramov
- Čas pogovora - do 12 ur (do 10 ur z vklopljeno funkcijo ANC)
- Čas poslušanja - do 15 ur (do 12 ur z vklopljeno funkcijo ANC)
- Doseg: do 45 metrov
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.