Slušalke Bluetooth Poly Voyager Legend, polnilno ohišje, črno
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke Bluetooth Poly Voyager Legend s polnilnim kovčkom
Čist zvok in udobje za ves dan. Te slušalke so rezultat najnovejše tehnologije Poly Voyager.
Intuitivno upravljanje
Tehnologija pametnih senzorjev omogoča hiter odgovor na klic, ne da bi pritisnili gumb. Preprosto položite slušalko.
Glasovno opozorilo za dohodni klic
Če imate vklopljeno slušalko, vas bo obvestil, kdo kliče. Reci "Odgovori" ali "Ignoriraj".
Enostavno preverite stanje baterije in povezljivost
Tapnite glasovni gumb in vprašajte.
Prednosti
- Senzorji prenosa in samodejno sprejemanje klicev
- Več mikrofonov za odpravo vetra in hrupa iz ozadja
- Napoved imena klicatelja (PBAP)
- Priročni, namenski upravljalni elementi
- Magnetni pritrdilni element za hitro in enostavno polnjenje
- Preverite stanje baterije v iPhonu ali uporabite naše aplikacije za Android™.
- Uravnotežena, lahka in udobna zasnova
Tehnične specifikacije
- Čas pogovora do 7 ur
- Čas pripravljenosti do 11 dni
- Teža 18 gramov
- Različica Bluetooth 3.0
- Delovna razdalja do 10 m
- Tehnologija več točk za združevanje in ohranjanje povezave dveh naprav
- Tehnologija treh mikrofonov za odpravljanje hrupa in vetra
- Polnjenje: priključek micro USB
- Čas polnjenja (največ): 90 minut za polno polnjenje
- Polnilno ohišje - dvakratno polnjenje za do 14 ur pogovorov (do 21 ur skupnega časa pogovorov)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.