Slušalke CARNEO BT Becool svetlo roza barve
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke CARNEO BT Becool svetlo rožnate barve
Opis izdelka
Brezžične slušalke CARNEO BT vas bodo navdušile z edinstveno obliko in izjemno kakovostjo zvoka.
Glavne značilnosti
- Edinstvena večbarvna zasnova
- Obvladovanje klicev brez uporabe rok
- Baterija za polnjenje 280 mAh
- Gumbi na dotik na slušalkah
Svoboda brez omejitev
Brezžične slušalke CARNEO BT zagotavljajo svobodo gibanja pri poslušanju glasbe ali telefoniranju.
Najboljši zvok
Slušalke ponujajo visokokakovosten, pristen in dinamičen zvok z jasnimi visokimi toni in trdnimi nizkimi toni.
Vgrajen mikrofon
Slušalke omogočajo opravljanje klicev, ne da bi jih morali sneti.
Zakaj kupiti slušalke CARNEO BT?
- Edinstvena priklopna postaja v obliki torbice
- Možnost zamenjave barvnih delov
- Napajalni kabel je vgrajen v zavihek
- Prijeten mat material na otip
- Izjemno lahek in odporen na znoj
- Odlična zvočna izolacija za nemoteno poslušanje
Tehnični parametri
Frekvenčno območje: 20 - 20 000 Hz
Impedanca: 16 Ohm
Občutljivost: 96 dB
Razpon: Do 10 m
Bluetooth: V 5.0
Čas predvajanja glasbe: največ 4h 16h power bank
Čas pogovora: 3 ure
Čas polnjenja: približno 2 uri
Čas pripravljenosti: 100 ur.
Protokoli: HSP/HPF/A2DP/AVRCP
Kapaciteta baterije slušalk: 50 mAh
Kapaciteta baterije napajalne banke: 280 mAh
Priključek za napajanje: micro USB
Vsebina paketa
- CARNEO Bluetooth slušalke za ušesa Bodi kul
- Polnilni kabel USB je nameščen kot ušesce
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.