SM-A145 A14 LTE 4 128GB Zelena SAMSUNG
216,53 €
167,05 €
136,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy A14 LTE - svetlo zelena
Model: SM-A145
EAN: 8806094843514
Predstavljamo spletno stran
Spoznajte novi Samsung Galaxy A14 LTE, telefon, ki združuje slog, inovativne funkcije in zmogljivost.
Oblikovanje in prikaz
Galaxy A14 LTE ima elegantno obliko s subtilnim okrasom na hrbtni strani, ki omogoča trdnejši oprijem.
6,6-palčni zaslon Full HD 2408 × 1080 px zagotavlja jasne in žive slike.
Zmogljivost in pomnilnik
Osemjedrni procesor MediaTek Helio G80 v kombinaciji s 4 GB pomnilnika RAM zagotavlja gladko delovanje pri igranju iger, pretakanju in večopravilnosti.
Telefon ima 64 GB notranjega pomnilnika, ki ga lahko s kartico microSD razširite do 1 TB.
Fotoaparat
Galaxy A14 LTE ima zadnjo kamero s štirimi ločljivostmi 50 5 2 MP in sprednjo kamero s 13 MP za popolne avtoportrete.
Baterija in povezljivost
Z visokozmogljivo baterijo 5000 mAh in podporo za hitro polnjenje s 15 W boste imeli vedno dovolj energije.
Telefon podpira hitro povezljivost LTE, Bluetooth 5.2 in ima 3,5-milimetrski priključek za slušalke za sproščeno poslušanje glasbe.
Operacijski sistem in senzorji
Telefon deluje z operacijskim sistemom Android in ima čitalnik prstnih odtisov za hitro in varno odklepanje.
Navigacijski sistem vključuje GPS, Glonass, Beidou in Galileo.
Dimenzije in teža
Galaxy A14 LTE meri 167,7 × 78,0 × 9,1 mm in tehta 201 g.
Vsebina paketa
- Samsung Galaxy A14, 4 GB/128 GB, svetlo zelena
- Polnilni kabel USB-C
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.