SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG

- 19%

simbolična fotografija

SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
SM-A145 A14 LTE 4 64GB srebrna SAMSUNG
številka artikla
730022317
Proizvajalec
SAMSUNG
Točke zvestobe: 7
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, v ponedeljek že pri vas

196,47 €

159,80 €

130,98 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 156,60 €
Na zalogi > 20 kos, v ponedeljek že pri vas

159,80 €

196,47 €

130,98 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Samsung Galaxy A14 LTE 4 64GB srebrna

Eleganten in inovativen pametni telefon za vsakdanjo uporabo

Oblikovanje in prikaz

Telefon ima 6,6-palčni zaslon LCD Full HD PLS z ločljivostjo 2.408 × 1.080. Svetlost je 480 nitov, frekvenca osveževanja pa 60 Hz.

Moč in zmogljivost

Srce telefona je 8-jedrni procesor MediaTek Helio G80 s frekvenco do 2,0 GHz. Pomnilnika RAM je 4 GB, notranji pomnilnik pa ima zmogljivost 64 GB. Telefon podpira kartico MicroSD do velikosti 1 TB.

Fotoaparati

Sprednja kamera ima ločljivost 13 MPx. Zadnjo kamero sestavljajo trije objektivi z ločljivostjo 50 MPx, 5 MPx in 2 MPx.

Povezljivost in senzorji

Telefon podpira 4G LTE, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth 5.2 ter je opremljen s priključkoma USB-C in 3,5 mm Jack. Senzorji vključujejo merilnik pospeška, senzor prstnih odtisov, geomagnetni senzor, senzor svetlobe in senzor bližine.

Baterija in dimenzije

Kapaciteta baterije je 5.000 mAh. Dimenzije telefona so 167,7 × 78,0 × 9,1 mm, teža pa 201 g.

Vsebina paketa

  • Samsung Galaxy A14
  • Polnilni kabel USB-C
  • Uporabniški priročnik

Parametri

Procesor
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Diagonala zaslona
Zaslon
Komunikacija
Notranji pomnilnik
Operacijski spomin
Reža za kartico
Foto zadaj
Foto spredaj
Posebne lastnosti

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.