Smeg CGF11BLEU mlinček za kavo, 150 W, nastavljiva grobost, mlinček iz nerjavečega jekla, tritanska posoda, črna
276,33 €
226,50 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Smeg CGF11BLEU - Mlinček za kavo Premium
Smeg CGF11BLEU je kakovosten 150W mlinček za kavo, ki s svojo mlinsko enoto iz nerjavečega jekla zagotavlja popolne rezultate. Z njeno pomočjo lahko uživate v odlični kavi s popolnim okusom in aromo.
Nastavljiva grobost mletja
Mlinček je opremljen s praktično ročico za enostavno in intuitivno izbiro stopnje brušenja. Ponuja do 30 različnih stopenj mletja, tako da lahko izberete točno tisto zrnatost, ki je idealna za vaš način priprave kave.
Varnost in udobje
Varnostni sistem mlinčka preprečuje nenameren vklop, če posoda za zrna ni popolnoma pritrjena. Poleg tega je enota za mletje odstranljiva, kar omogoča priročno in temeljito čiščenje.
Elegantna zasnova
Mlinček za kavo Smeg CGF11BLEU je izdelan v elegantnem črnem dizajnu, ki se odlično prilega vsaki kuhinji. Njegova retro zasnova je navdihnjena s slogom 50. let prejšnjega stoletja.
Specifikacije
- Vrsta: mlinček za kavo
- Moč: 150 W
- Barva: črna
- Material telesa: Material: nerjaveče jeklo
- Vrsta mlinčka: .
- Material posode za mleto kavo in kavna zrna: Tritan
- Material pokrova posode za mleto kavo: Material posode za kavo: silikon in plastika
- Material mlinčka: Mlinček: nerjaveče jeklo
- Material pokrova posode za kavo: Tritan
- Osnovni material: plastika
- Material vzvoda: SUS 304
- Barva napajalnega kabla: Siva
- Zmogljivost posode za zrnca kave: 350 g
- Prostornina posode za mleto kavo: 130 g
Kaj je v škatli?
- Čopič za čiščenje
- Nosilec posode za prah
- Naprava za centriranje držala filtra
Tehnični parametri
- Napetost: 220-240 V
- Frekvenca: 50-60 Hz
- Dolžina napajalnega kabla: 1 m
- Dimenzije izdelka: 250 x 460 x 170 mm
- Teža izdelka: 3,1 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.