SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR

simbolična fotografija

SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
SMF 4000BK za penjenje mleka SENCOR
številka artikla
741009859
Proizvajalec
SENCOR
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

51,25 €

42,01 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 41,92 €
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

51,25 €

42,01 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SENCOR SMF 4000BK - Napenjalnik in grelnik mleka

Patentirana tehnologija za učinkovito pripravo pijač.

Primeren za pripravo latteja, kapučina, frapeja in drugih mlečnih napitkov.

Štirje popolnoma samodejni načini delovanja:

  • Pena - segrevanje in penjenje mleka
  • Hladno - samo penjenje brez segrevanja
  • Vroče - segrevanje mleka brez penjenja
  • Dojenček - segrevanje mleka na temperaturo, ki je varna za dojenčke

Optimalno temperaturo 68 °C zagotavlja termostat.

Trajna površina iz nerjavečega jekla (SUS 304), ki se ne oprijemlje:

  • Preprečuje zažiganje mleka
  • Olajša čiščenje
  • Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju

Naprava za penjenje in mešanje 2v1

Prozoren pokrovček iz tritana z lijakom za boljši nadzor postopka.

Notranji prikaz največje količine mleka (150 ml spenjenega mleka/300 ml segretega mleka).

Tristopenjsko stikalo za vklop/izklop s kombinirano svetlobno indikacijo

Zaščita pred pregrevanjem.

Moč: 650 W.

Dolžina napajalnega kabla: 50 cm.

Dimenzije (širina × globina × višina): 170 × 130 × 205 mm

Teža: 800 g

Napetost in frekvenca: 230 V, 50 Hz

Parametri

Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Notranja površina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.