SMS 5520BL brivnik SENCOR
42,49 €
34,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brivnik SENCOR SMS 5520BL
Tehnologija neposrednega pogona
Pri polnjenju se neposredno napaja iz omrežne vtičnice. Naprava se med polnjenjem takoj napaja iz omrežne vtičnice, zato ni treba čakati, da se baterija napolni, ko je popolnoma izpraznjena.
Zelo tih profesionalni motor
Motor zagotavlja udobno britje brade in las. Naprava je zasnovana za suho britje.
Rezila iz nerjavečega jekla
Rezila iz nerjavečega jekla so trpežna in zagotavljajo gladko britje.
Obrezovalnik za popolno oblikovanje
S prirezovalnikom lahko podrobno uredite brado in dosežete popoln videz.
Ergonomski ročaj
Ročaj preprečuje drsenje v roki za varno in udobno britje.
Popolnoma pralno
Za lažje vzdrževanje je enota popolnoma pralna pod tekočo vodo.
Indikator LED
Indikator prikazuje stopnjo napolnjenosti baterije.
Čas delovanja baterije
Baterija zdrži do 1 uro delovanja.
Hitro polnjenje
Tehnologija hitrega polnjenja omogoča polno polnjenje v 1,5 ure.
Varnostna ključavnica
Funkcija varnostne ključavnice pred samovžigom za varen prevoz.
Vgrajena baterija
Vgrajena 800 mAh Li-Ion baterija.
Priložena dodatna oprema
- Čopič za čiščenje
- Trimmer
- Polnilni kabel
- Zaščitni plastični pokrov rezila
Specifikacije
Dolžina kabla: 195 cm
Teža: 158 g
Dimenzije (višina × globina × širina): 160 x 61 x 24 mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.