SOC 1102TQ Zobna ščetka SENCOR
33,78 €
27,69 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SOC 1102TQ: Zobna ščetka za popolno nego zob
SENCOR SOC 1102TQ je sonična zobna ščetka, ki zagotavlja popolno nego zob in dlesni.
Učinkovito odstranjevanje zobnih oblog
S hitrostjo čiščenja do 41.000 potegov na minuto lahko ta krtača odstrani nekajkrat več oblog kot pri običajnem čiščenju.
Skrbi za zdravje vaših dlesni
Posebej prilagojena oscilacija skrbi za zdravje dlesni in zagotavlja popolno čiščenje.
Pametni časovnik za najboljše čiščenje
Tehnologija Quadpacer razdeli čiščenje na 4 sklope, kar zagotavlja najboljše možno čiščenje.
LED indikator stanja baterije
Indikator LED vam v vsakem trenutku prikaže stanje baterije krtačke.
Prijetno rokovanje
Ergonomsko oblikovan ročaj zagotavlja udobno rokovanje.
Vodoodporen
Ščetka je vodoodporna po standardu IPX7, zato jo lahko brez skrbi uporabljate tudi pod tušem.
Življenjska doba baterije
Z vsakodnevnim čiščenjem baterija zdrži do 45 dni.
Zamenljive glave ščetk
Ščetka je opremljena z zamenljivimi glavami za še boljšo nego zob.
Tiho delovanje
Zaradi magnetne tehnologije za zvočno izolacijo je ščetka zelo tiha.
Možnost nastavitve
Krtača omogoča nastavitev do 10 načinov hitrosti in trdote.
Nizka poraba
SENCOR SOC 1102TQ se ponaša z izjemno nizko porabo energije.
Vse, kar potrebujete
- 1 telo čopiča
- 2 osnovni glavi
- 1 polnilna postaja s stojalom v enem
- 1 kovček za prenašanje
Uživajte v popolni negi zob s SENCOR SOC 1102TQ.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.