SOLARIX 10G povezovalni kabel CAT6A SFTP LSOH 0,5 m, siv, brez zaščite pred vdori

simbolična fotografija

SOLARIX 10G povezovalni kabel CAT6A SFTP LSOH 0,5 m, siv, brez zaščite pred vdori
številka artikla
AH50261007021
OEM
28770059
Proizvajalec
SOLARIX
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v sredo že pri vas

5,09 €

4,17 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 4,37 €
Na zalogi 20 kos, v sredo že pri vas

5,09 €

4,17 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

10G povezovalni kabel CAT6A SFTP LSOH 0,5m siva PREGLED Solarixovi zaščiteni strukturirani kabelski povezovalni kabli iz linije izdelkov Solarix 10G so zelo zanesljivi in kakovostni elementi kategorije 6A, ki so prilagojeni povečanim zahtevam prenosa protokola 10GBaseT. Povezovalni kabli so izdelani s tako imenovano oblikovano zaščito, ki zagotavlja tesno prileganje konektorja zaščiti in zmanjšuje tudi vrednosti presluha med posameznimi pari v konektorju. Ta zaščita ima posebno tanko zasnovo, ki zagotavlja, da se lahko ti povezovalni kabli uporabljajo v vseh povezovalnih panelih ali aktivnih elementih, tudi v napravah z visoko gostoto priključkov. Povezovalni kabli so izdelani z visokokakovostnimi konektorji s 50 µ pozlačenimi kontakti. Povezovalni kabli so na voljo v dolžinah 1 m, 2 m, 3 m, 5 m in 10 m v sivi barvi. Prednost teh zanesljivih povezovalnih kablov kategorije 6A je tako imenovano dvojno senčenje, kjer je vsak par v kablu posebej zaščiten z aluminijasto folijo, okoli vseh štirih parov v kablu pa je napeljan oplet. Vsi povezovalni kabli v liniji izdelkov Solarix 10G so temeljito preizkušeni in brez težav izpolnjujejo zahteve za uporabo z najzahtevnejšimi protokoli, ki delujejo na kovinskih kablih, zlasti 10GBaseT. SPECIFIKACIJE Kategorija * CAT6A Podprti protokoli * 10GBaseT Dolžina * 0, 5 m Barva * siva Zaščita * da, dvojno SFTP Vodnik * AWG 26 Izolacija * polietilen Ovojnica * LSOH Vrsta priključka * RJ45/RJ45 Vrsta zaščite * oblikovana, neprebojna Temperatura shranjevanja * -20 °C do 60 °C Delovna temperatura * -20 °C do 60 °C Maksimalna delovna vlažnost * 93%

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.