Solight TE100 profesionalna vremenska postaja

simbolična fotografija

Solight TE100 profesionalna vremenska postaja
Solight TE100 profesionalna vremenska postaja
Solight TE100 profesionalna vremenska postaja
Solight TE100 profesionalna vremenska postaja
številka artikla
31333722
OEM
TE100
Proizvajalec
Solight
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Solight TE100 Profesionalna vremenska postaja

Zaslon in osvetlitev

21-centimetrski (8,3-palčni) zaslon s tremi stopnjami osvetlitve za boljšo berljivost.

Senzorji in območje

Vremenska postaja omogoča priključitev do 8 zunanjih senzorjev (CH 1-8). Priložen je en senzor. Doseg merilne enote je do 60 m na odprtem prostoru, zunanji senzor pa doseže do 40 m.

Alarmi in opozorila

Glede na merjeno veličino lahko nastavite do 38 vrst alarmov. Zapisovanje najmanjših in največjih izmerjenih vrednosti.

Vremenska napoved

Vremenska napoved v štirih grafičnih ravneh.

Temperatura in vlažnost

Notranja temperatura od 0 do 60 °C, zunanja temperatura od -40 do 60 °C. Notranja in zunanja vlažnost med 10 in 99 %.

Druge funkcije

  • Občutljiva temperatura, navidezna temperatura, rosišče
  • Indikator lunine faze, datum, čas, 2x alarm
  • Sončna svetloba 0 do 200 klux, UV indeks 1 do 15
  • Padavine 0 do 9999 mm
  • Smer vetra 0-360 o, sunki vetra m/s, povprečna hitrost vetra m/s
  • Barometrični tlak 300 do 1100 hpa (relativni/absolutni)
  • Nastavitve enot °C/°F; inHg/hPa; W.m-2 / lux / fc;

Namestitev in napajanje

Podporno stojalo, možnosti stenske montaže. Napajanje glavne enote: 3 baterije AAA, 6V/DC adapter. Napajanje senzorja: 2 bateriji AAA. Napajanje merilne enote: 3 baterije AA.

Parametri

Vrsta blaga
Funkcije meteoroloških postaj in termometrov
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.