Sončni panel Viking LVP80, 80 W
294,87 €
241,70 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Viking Solar Panel LVP80, 80 W
Revolucionarna zložljiva sončna plošča
Viking LVP80 je nova, izjemno tanka in lahka zložljiva sončna plošča. Ponuja moč 80 W/19,8 V in predstavlja revolucijo na trgu.
Sodobna tehnologija in materiali
Panel je izdelan iz monokristalnih sončnih celic razreda A. Uporablja najnovejšo folijo ETFE z laminiranjem ter 23 mm lahek in tanek okvir.
Odpornost in učinek samočiščenja
Zaradi uporabe teh materialov je sončna plošča odporna na umazanijo. Ima samočistilni učinek, kar povečuje vpliv na sončno energijo in njeno učinkovitost.
Široka uporaba
Sončna plošča je idealna za dom, na prostem, v koči, kampu, prikolici in drugje. Primeren je za polnjenje vseh električnih naprav z močjo do 80 W in polnilnim tokom do največ 19,8 V.
Prednosti sončne plošče Viking LVP80
- Visoko učinkovite sončne monokristalne plošče (do 20,6 %)
- Veliko število reduktorjev in priključkov za neomejene možnosti polnjenja
- Le 50 % teže običajnega zložljivega solarnega panela
- Nastavljivo aluminijasto stojalo, odporno na korozijo
- 100-odstotna odpornost na vremenske vplive z zaščito IP66
Specifikacije izdelka
- Koda izdelka: viking LVP80
- Največja moč: 80 W
- Največja napajalna napetost (Vmp): 19,8 V
- Največji tok (Imp): 4,04A
- Napetost odprtega tokokroga (Voc): 22,3 V
- Tok kratkega stika (Isc): 4,28A
- Učinkovitost celic (%): 20,60%
- Konstrukcija: kaljeni PVC
- Dimenzije razvitega modula: 1030*510*25mm
- Velikost zloženega modula: 510*515*50mm
- Teža: 4,5 kg
- Število solarnih panelov: 2
- Odpornost: IP66
- Certificiranje: CE, ROHs, ISO
Darilo za solarno ploščo
Primerno tudi za solarno polnjenje baterijskih generatorjev VIKING.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.