SONY PlayStation 5 Digital (distribucija EU) / poškodovana embalaža
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
PlayStation 5 in PlayStation 5 Digital Edition
Neprekosljivo hiter SSD omogoča bliskovito hitro nalaganje, otipljiv odziv, prilagodljivi sprožilci in zvok 3D vam omogočajo še globljo igralno izkušnjo, poleg tega pa lahko uživate v fantastičnih igrah za povsem novo generacijo konzol PlayStation.
Hitrost strele
Uživajte v moči namenskega procesorja, grafike in SSD z integriranimi vhodno-izhodnimi zmogljivostmi ter na novo napišite pravila o tem, kaj zmore PlayStation.
Ultrahitri SSD
S hitrim nalaganjem nameščenih iger za sistem PS5™ lahko igro kar najbolje izkoristite.
Vgrajeni vhodi/izhodi
Prilagojena integracija sistemov PS5 omogoča razvijalcem tako hitro delo s podatki na disku SSD, da lahko svoje igre oblikujejo na doslej neznane načine.
Osupljive igre
Navdušeni ste nad neverjetno grafiko in uživajte v novih funkcijah sistema PS5.
Tehnologija sledenja žarkov
Potegnite se v igralne svetove z novo ravnjo realizma. Vsak svetlobni žarek je simuliran posebej, zato boste v podprtih igrah za PS5 doživeli resnične sence in odseve.
Predvajanje na televizorju 4K
Predvajaj najljubše igre za PS5 na svojem izjemnem televizorju 4K.
Izpis do 120 posnetkov na sekundo pri 120 Hz
V združljivih igrah boste uživali v popolnoma gladkem igranju z osupljivo hitrostjo do 120 sličic na sekundo na zaslonih 4K, ki podpirajo izhodno frekvenco 120 Hz.
Tehnologija HDR
Igre PS5, ki podpirajo grafiko HDR, ponujajo neverjetno realistične in živahne barve.
Izhod 8K
Konzole PS5 podpirajo izhod 8K, zato lahko na zaslonu igrate v ločljivosti 4320p.
Druge funkcije konzole PS5- Povratna združljivost - Izboljšave igre - Nadgradnja iger iz sistema PS4 v digitalne igre za sistem PS5 - Integracija s sistemom PlayStationVR |
Druge značilnosti digitalne izdaje PS5PS5 Digital Edition je popolnoma digitalna različica konzole PS5 brez optičnega pogona. Prijavite se v svoj račun v omrežju PlayStation Network in pojdite v trgovino PlayStationStore, kjer lahko kupite in prenesete igre3. - Povratna združljivost - Izboljšave igre - Nadgradnja digitalnih iger iz sistema PS4 v digitalne igre za sistem PS5 - Integracija sistema PlayStation VR |
Dih jemajoča zabava
Uživajte v globlji igralni izkušnji z otipljivim odzivom, prilagodljivimi sprožilci in 3D-zvočno tehnologijo.
Tehnologija AudioTech Tempest 3D
Pustite se obkrožiti zvoku, ki lahko vzbudi občutek, da prihaja iz vseh smeri. Če igra podpira tehnologijo Tempest 3D AudioTech, bo vaša okolica zaživela v slušalkah ali zvočnikih televizorja.
Zabava in ustvarjanje vsebin
4K Ultra HD Blu-ray™
Prek konzole PS5 (ne vključuje digitalne izdaje PS5) si oglejte plošče Blu-ray 4K na čudovitem televizorju 4K.
pretakanje zabave 4K
Pretakajte zabavo v ločljivosti 4K iz priljubljenih podprtih aplikacij v konzolo PS5 prek televizorja 4K.
Ustvarjanje in deljenje vsebine
Ustvarite posnetke zaslona in videoposnetke igranja. Delite jih z drugimi igralci v omrežju PlayStation Network ali izbranih družabnih omrežjih.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.