SONY PS5 Spider-man Ultimate Edition
85,40 €
67,69 €
55,48 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SONY PS5 Spider-man Ultimate Edition
Odkrijte nove dogodivščine
EAN: 711719803195
Postavite se v čevlje najnovejšega Spider-Mana, Milesa Moralesa. Pod vodstvom mentorja Petra Parkerja se boste naučili obvladati edinstvene sposobnosti, ki vas razlikujejo od prejšnjih Spider-Manov.
Boj za New York
V boju z energetsko korporacijo in vojsko kriminalcev morate zaščititi New York pred uničenjem. Med vznemirljivimi misijami uživajte v bližnjem pogledu na živahne mestne ulice iz nepričakovanih zornih kotov.
Edinstvena znanja in spretnosti
Preizkusite vse trike novega Spider-Mana, ki vam bodo pomagali pri spopadanju s sovražniki. Poleg preverjenih spretnosti, kot so akrobatske akrobacije in metanje mreže, lahko uporabite tudi edinstvene bioelektrične napade ali kamuflažo.
Spoznavanje likov
Ponovno boste srečali obstoječe like in spoznali povsem nove junake. Milesova mati Rio Morales se loti energetske korporacije, Milesov najboljši prijatelj Ganke Lee pa ga podpira s svojim znanjem razvijalca programske opreme.
Vrhunska izkušnja
Marvelov Spider-Man: Miles Morales (Ultimate Edition) je pripravljen za prave oboževalce. Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Marvel's Spider-Man: Remastered, The City That Never Sleeps (razširitev za Marvel's Spider-Man: Remastered).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.