Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY

simbolična fotografija

Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY
številka artikla
735056237
Proizvajalec
NICEBOY
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

47,58 €

39,00 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 46,15 €
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

47,58 €

39,00 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Športna kamera VEGA X Lite NICEBOY

Vsestranska akcijska kamera za športne nastope, počitnice ali kot kamera v avtomobilu.

Upravljanje in funkcije

Upravljanje prek mobilne aplikacije prek omrežja Wi-Fi. Ponuja funkcijo spletne kamere, način videokamere, zaznavanje gibanja in časovni zamik.

Tehnologija in reševanje

Tehnologija WDR za boljše podrobnosti v prizorih z visokim kontrastom. Ločljivost videa je Full HD (1920 × 1080i) 30 sličic na sekundo in HD (1280 × 720p) 30 sličic na sekundo.

Zaslon in vidni kot

2-palčni LCD-zaslon in 120-stopinjski vidni kot. Največja ločljivost fotografij je 12 MPx v formatu JPG.

Povezljivost in baterija

Wi-Fi (2,4 GHz), MicroUSB in MicroSD podpora tipa USH-I U1 (razred 10) največ 32 GB FAT32. Zamenljiva 750 mAh Li-Ion baterija z življenjsko dobo do 60 minut.

Vodotesnost in dimenzije

Vodotesen do 30 metrov v vodotesnem ohišju. Dimenzije (V × Š × G) 41 × 58 × 29 mm. Teža z baterijo 47 g.

Vsebina paketa

  • Fotoaparat
  • Vodoodporna embalaža
  • Ročaj za krmilo
  • Odprto držalo
  • Držalo za stativ
  • Držalo za lepilo rezervni lepilni trak
  • Nosilec za pritrditev ohišja na drugo dodatno opremo
  • Pritrdilni trakovi
  • Baterije
  • Polnilni kabel USB
  • Priročnik

Parametri

Vrsta blaga
3D
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Ločljivost
Velikost zaslona
Snemalni medij
Reža za kartico
Polnjenje z USB

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.