SPR 5500SS SENCOR Počasni kuhalnik
125,54 €
102,90 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SPR 5500SS SENCOR Počasni kuhalnik
EAN: 8590669250394
Splošni opis
Prostornina 6 l je idealna za družino. Posoda z nelepljivo prevleko, ki ne vsebuje PFOA.
Stena posode je iz 3 mm debele aluminijeve zlitine. Lahko ga shranjujete v hladilniku in pomivate v pomivalnem stroju.
5 prednastavitev za cvrtje za ohranjanje okusov in karamelizacijo sestavin.
Funkcija kuhanja
4 nastavljive funkcije: zelo počasno kuhanje (6-14 ur), počasno kuhanje (2-8 ur), kuhanje v pari (5-120 minut), jogurt (6-12 ur).
Časovnik Set & Forget za priročno nastavitev temperature in časa kuhanja.
Druge funkcije
Digitalni nadzorni zaslon LED, sistem dvojnega zaklepanja pokrova, funkcija Keep Warm.
Velik parnik iz nerjavečega jekla za kuhanje rib, cmokov in zelenjave v pari.
Toplotno odporni ročaji za varno rokovanje z vročo posodo.
Pokrov iz kaljenega stekla za dolgo življenjsko dobo.
Prednosti počasnega kuhanja
Počasno kuhanje ohrani vse okuse, prihrani čas in denar, omogoča kuhanje v pari, pečenje, cvrtje in pripravo odličnih enolončnic.
Preprečuje zažiganje in zmanjšuje porabo vode s pripravo hrane v eni posodi.
7 razlogov za kuhanje v počasnem loncu
- Enostavnost
- Varčevanje z vodo in energijo
- Varčevanje s časom
- Močni okusi brez izgube vitaminov
- Sočno meso
- Možnost kuhanja trdega mesa
- Priprava jedi brez maščobe
Moč: 1 350 W
Vsebina paketa
Lonec za počasno kuhanje z aluminijastim loncem debeline 3 mm, lonec za kuhanje v sopari iz nerjavečega jekla
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.