SRV 3150OR robotski sesalnik SENCOR
143,36 €
117,51 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SRV 3150OR - Vaš novi gospodinjski pomočnik
Robotski sesalnik SENCOR SRV 3150OR prinaša preprostost in učinkovitost v vsak dom.
Enostavno upravljanje
Upravljanje tega sesalnika je zelo preprosto. Upravljate ga lahko neposredno na ohišju sesalnika ali z daljinskim upravljalnikom.
Inteligentno gibanje v prostoru
Sesalnik je opremljen s tehnologijo Sencor Smart Room, ki zagotavlja inteligentno gibanje v prostoru.
Sesanje in brisanje v enem
Zahvaljujoč posodi za prah in vodo 2-v-1 lahko ta sesalnik hkrati sesa in pomiva.
Učinkovite ščetke
Velika rotacijska krtača in dve stranski krtači zagotavljajo popolno čistočo.
Nizka višina
Višina robota je le 7,5 cm, kar omogoča enostavno sesanje tudi pod pohištvom.
Zmogljiva baterija
Vrhunska 2600 mAh Li-lon baterija zagotavlja do 100 minut neprekinjenega čiščenja.
Regulacija sesalne moči in intenzivnosti mopiranja
Sesalnik ponuja 3 stopnje sesalne moči in 3 stopnje intenzivnosti pomivanja.
Varnostni senzorji
Inteligentni senzorji ščitijo sesalnik pred udarci in padci.
Vsebina paketa
- Telo robotskega sesalnika, vključno z dvema stranskima krtačama in filtri
- Polnilna postaja
- Nastavek za mopiranje
- 3x tekstilni rokavi za mopiranje
- Daljinski upravljalnik
- 2x baterije AAA
- 2x rezervna stranska rotacijska krtača
- Omrežna kartica
- 1x nadomestni filter HEPA
- 1x rezervni penasti filter
- Čopič za čiščenje
Naročite SENCOR SRV 3150OR še danes in uživajte v priročnem čiščenju!
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.