SSJ 4070SL SENCOR vijačni sokovnik
103,40 €
84,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SSJ 4070SL Vijačni sokovnik
Sencorjev sokovnik SSJ 4070SL zagotavlja zelo učinkovito stiskanje soka. Z njegovo pomočjo lahko pripravite svežo vitaminsko bombo iz sadja, zelenjave ali kombinacije obojega.
Zelo učinkovito stiskanje sokov
SSJ 4070SL se odlikuje z nežnim stiskanjem surovin, ki preprečuje proces oksidacije. Zato proizvaja sok odličnega okusa, poln koristnih snovi, vključno z encimi in antioksidanti.
Samodejno ločevanje kostnega mozga
Sokovnik lahko popolnoma loči pulpo od tekočine, kar zagotavlja čist in svež sok brez pene.
Mikro sito iz nerjavečega jekla za filtriranje
Ta sokovnik je opremljen s filtrom iz nerjavečega jekla, ki zagotavlja popolno ločevanje soka od pulpe.
Prozorna posoda za pripravo sokov
Prozorna posoda za sokove omogoča dobro vidljivost postopka sočenja.
Visoko učinkovit 400 W motor
SSJ 4070SL poganja zelo učinkovit 400 W motor.
Trojna zaščita
- Motor se zažene le, če je enota pravilno sestavljena.
- Funkcija samodejnega izklopa v primeru odstranitve pokrova
- Funkcija samodejnega izklopa v primeru pregrevanja motorja
Počasna hitrost 60 vrtljajev na minuto.
Počasna hitrost 60 vrtljajev na minuto zagotavlja ohranitev vseh vitaminov in encimov.
Nedrseče noge s priseski
Nedrseče noge s priseski zagotavljajo nemoteno uporabo.
Robusten motor
Motor je zasnovan za neprekinjeno 15-minutno sočenje.
Dimenzije in specifikacije
- Dolžina kabla: 110 cm
- Dimenzije (dolžina x širina x višina): 200 × 175 × 495 mm
- Teža: 5,1 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.