SSP 110 Zaščita stikala 1 918J SENCOR

- 12%

simbolična fotografija

SSP 110 Zaščita stikala 1 918J SENCOR
SSP 110 Zaščita stikala 1 918J SENCOR
SSP 110 Zaščita stikala 1 918J SENCOR
SSP 110 Zaščita stikala 1 918J SENCOR
SSP 110 Zaščita stikala 1 918J SENCOR
SSP 110 Zaščita stikala 1 918J SENCOR
številka artikla
750001675
Proizvajalec
SENCOR
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 17.5.2024 že pri vas

15,15 €

13,29 €

10,89 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 12,86 €
Na zalogi 10 kos, 17.5.2024 že pri vas

13,29 €

15,15 €

10,89 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SENCOR SSP 110 Prenapetostna zaščita

Zaščita vaše naprave

SENCOR SSP 110 je prenapetostna zaščita s skupno absorbirano energijo 918 joulov. To pomeni, da bo vaša oprema varna tudi med nenadnimi nihanji napetosti.

Zmogljiv in varen

Ta prenapetostna zaščita podpira tok do 16 A in napetost 250 V, kar pomeni največjo moč 3680 W pri 230 V. Zato je zmogljiv in varen za vašo opremo.

Filter šumov EMI in RFI

SENCOR SSP 110 je opremljen s filtrom šumov EMI in RFI, ki odpravlja moteče signale in zagotavlja čist prenos podatkov.

Zaščita koaksialnega kabla

Ta prenapetostna zaščita je opremljena tudi z zaščito za koaksialni kabel (IEC). To pomeni, da se lahko uporablja tudi za opremo, priključeno prek koaksialnega kabla.

Otroška ključavnica

SENCOR SSP 110 je opremljen tudi z otroško varnostno ključavnico, ki preprečuje nenameren stik z elektriko.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Barva
Stikalo
Termično varovalo
Napetost (maks.)
Tokovna obremenitev
Zaščita antenskega kabla
Zmogljivost udarne energije
Število vtičnic
Zaščita omrežnega kabla

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.