STARLET 6699 ŠIVALNI STROJ SINGER

- 17%

simbolična fotografija

STARLET 6699 ŠIVALNI STROJ SINGER
STARLET 6699 ŠIVALNI STROJ SINGER
STARLET 6699 ŠIVALNI STROJ SINGER
STARLET 6699 ŠIVALNI STROJ SINGER
številka artikla
741003177
Proizvajalec
SINGER
Točke zvestobe: 15
0 ocen
Na zalogi 3 kos, 20.5.2024 že pri vas

360,83 €

300,39 €

246,22 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 296,53 €
Na zalogi 3 kos, 20.5.2024 že pri vas

300,39 €

360,83 €

246,22 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Šivalni stroj Singer Starlet 6699

EAN: 4996856111341

Osnovne informacije

Singer Starlet 6699 je domači elektronski šivalni stroj.

Na voljo je 100 vrst šivov.

Vsebuje 6 vrst gumbnic, vse so enostopenjske.

Opremljen je z LCD-zaslonom za prikaz nastavitev.

Celokovinska konstrukcija ohišja stroja.

Tehnične specifikacije

Nastavljiva dolžina in širina šiva.

13 položajev igle za ravni šiv.

Samodejni položaj igle ob ustavitvi.

Samodejni navojnik zgornjega navoja.

Samodejna gumbnica s senzorjem.

Šivanje z dvojno iglo za dekorativno šivanje in krajšanje majic.

Nastavljiva dolžina šiva do 4,5 mm.

Nastavljiva širina šiva do 6,5 mm.

Dodatne funkcije

Osvetlitev delovne površine LED.

Praktični obrezovalnik niti na stranskem pokrovu stroja.

Prosta roka z vgrajeno škatlo za dodatke.

Podaljšana miza za razširitev delovnega prostora.

Fiksni pokrov za zaščito stroja.

Teža stroja je 6,6 kg.

Dodatki

  • Univerzalna noga
  • Dvostranska noga za šivanje zadrg
  • Noga za šivanje gumbnic
  • Overlock noga
  • Noga za slepi šiv
  • Stopalo s potovanjem
  • Noga za šivanje skritih zadrg
  • Noga za šivanje gumbov
  • Velika in mala zaustavitev navoja
  • Vijačnik
  • Zmajček
  • Tuljave (4 kosi)
  • Komplet igel (3 kosi)
  • Dodatni zatič
  • Podloga pod navojem
  • Nožni sprožilec
  • Dodatna tabela
  • Trdna platnica

Parametri

Znamka
Samodejno vrezovanje navojev
Število vrst šivov
Vzvratna prestava
Šivanje z dvojno iglo

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.