Steklenica FUSE 2 x 1l Cvetje pozimi SODA

- 13%

simbolična fotografija

Steklenica FUSE 2 x 1l Cvetje pozimi SODA
Steklenica FUSE 2 x 1l Cvetje pozimi SODA
Steklenica FUSE 2 x 1l Cvetje pozimi SODA
Steklenica FUSE 2 x 1l Cvetje pozimi SODA
številka artikla
742003192
Proizvajalec
SODASTREAM
1 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Steklenica SodaStream FUSE 2 x 1l Cvetje pozimi

Prednosti in funkcije

  • 2 steklenici za večkratno uporabo
  • Lep cvetlični tisk
  • Primerno za penečo in negazirano vodo
  • Varuje okolje, saj zmanjšuje količino plastičnih odpadkov.
  • Narejen je iz plastike brez BPA

Elegantno in praktično

Z našo steklenico s privlačnim potiskom "Cvetje pozimi" boste videti elegantno povsod - med prijatelji, v pisarni ali v družbi. Poleg tega lahko kadar koli in kjer koli natočite vodo iz pipe - hladno in svežo.

Znebite se plastičnih odpadkov

Steklenica SodaStream za večkratno uporabo odpravlja kupe nepotrebnih plastičnih odpadkov iz plastenk za enkratno uporabo. Nikoli več vam ne bo treba ročno prenašati vseh litrov težke vode iz trgovine do doma.

Varno in trajno

Steklenica je izdelana iz plastike, odporne na pritisk, zato jo lahko uporabite za pripravo sveže peneče vode neposredno v enem od ustreznih aparatov za pripravo peneče vode SodaStream. Vendar zaradi varnosti nikoli ne uporabljajte steklenice po datumu izteka roka uporabnosti, ki je označen na hrbtni strani vsake steklenice.

Uporabite

Steklenico Fuse lahko uporabljate z modeli aparatov za pripravo peneče vode SodaStream Source, Play, Spirit in Power. Ne pomivajte v pomivalnem stroju ali z vodo, ki ima več kot 50 °C. Uporabljajte samo za pripravo čiste peneče vode.

Datum izteka veljavnosti steklenice

Material steklenice mora vzdržati pritisk plina CO2 iz avtomata, ki se v domačem aparatu za pripravo peneče vode uporablja več let. Zato se material steklenice obrablja in stara. Vsaka steklenica ima datum poteka veljavnosti, ki je natisnjen neposredno na steklenici. NIKOLI ne uporabljajte steklenice v gospodinjskem aparatu za pripravo peneče vode po tem datumu in zamenjajte steklenico z novo, ki vam bo zanesljivo služila še nekaj let.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.