Stenski termostat Homematic IP s senzorjem vlage
61,59 €
50,48 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stenski termostat Homematic IP s senzorjem vlage
EAN: 4047976431595
Opis izdelka
Homematic IP prinaša revolucionarno rešitev za pametne domove. Ena od njih je brezžični stenski termostat s senzorjem vlage (HmIP-WTH-2).
Inteligentni nadzor temperature in vlažnosti
Termostat z osvetljenim zaslonom LED prikazuje temperaturo in vlažnost. Omogoča časovno nadzorovano uravnavanje temperature in upravljanje več termostatskih radiatorskih glav.
Delovanje sistema
Termostat je lahko povezan s centralno enoto (HmIP-HAP) za priročno nastavitev in nadzor sistema pametnega doma.
Inteligentno upravljanje
Stenski termostat lahko nadzoruje delovanje ogrevanja in hlajenja ter učinkovito upravlja klimatizacijo ali prezračevanje.
Funkcija povečanja
Funkcijo Boost lahko uporabite za hitro ogrevanje prostora. Po kratkem pritisku gumba za upravljanje obroča se aktivira način Boost.
Edinstvena rešitev
Termostati Homematic IP uravnavajo temperaturo v prostoru in ogrevanje glede na individualne potrebe, kar omogoča takojšnje prihranke in do 30-odstotno zmanjšanje stroškov energije.
Glasovno upravljanje
Sistem pametnega doma Homematic IP podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistantom in Amazon Alexo.
Enostavna montaža
Brezžična komunikacija in delovanje na baterije omogočata enostavno namestitev brez potrebe po ožičenju.
Vsebina paketa
- 1x stenski termostat s senzorjem vlage
- 1x zamenljiv okvir
- 1x montažna plošča (stenski nosilec)
- 2x alkalne baterije AAA
- montažni material
- Češka navodila
Tehnični parametri
Linija: Homematic IP
Napajanje: 2x 1,5V LR03/mikro/AAA
Poraba toka: največ 50 mA.
Življenjska doba baterije: 2 leti (običajno)
Stopnja zaščite: IP20
Delovna temperatura: od 0 do 35 °C
Dimenzije (Š x V x G): brez okvirja 55 x 55 x 23,5 mm
vključno z okvirjem 86 x 86 x 25 mm
Dimenzije paketa: 122 x 112 x 48 mm
Teža: 100 g (vključno z baterijami)
Teža z embalažo: 205,9 g
Delovna frekvenca: 868,0-868,6 MHz, 869,4-869,65 MHz
Brezžični domet (na odprtem območju): 250 m
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.