Stereomikrofon Canon DM-E1D

simbolična fotografija

Stereomikrofon Canon DM-E1D
Stereomikrofon Canon DM-E1D
Stereomikrofon Canon DM-E1D
Stereomikrofon Canon DM-E1D
Stereomikrofon Canon DM-E1D
Stereomikrofon Canon DM-E1D
številka artikla
3435709
OEM
5138C001
Proizvajalec
Canon
Točke zvestobe: 24
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Usmerjeni stereo mikrofon DM-E1D z večnamenskim podstavkom

Vstopite v digitalno dobo s posnetki z jasnim in čistim zvokom, saj mikrofon uporablja Canonovo večnamensko kartušo za zanesljivo delovanje in enostavno upravljanje.

Čist in osupljiv digitalni zvok

Usmerjeni stereo mikrofon DM-E1D z digitalnim izhodom za čistejši zvok se vstavi neposredno v večnamensko vtičnico fotoaparata, kar vam omogoča zanesljivo in varno brezžično povezavo, tako da se lahko osredotočite na pomembne trenutke.

Visokokakovostni digitalni zvok

Digitalna obdelava signalov zagotavlja čistejši in ostrejši zvočni signal, ki prispeva k bogatejši izkušnji - ustvarja zvočni prostor z občinstvom v sredini.

Povezava brez kablov

Usmerjeni stereo mikrofon DM-E1D lahko preprosto priključite na združljive fotoaparate in ga zaklenete. Ne potrebuje kablov ter zagotavlja zanesljivo in varno povezavo z nizko stopnjo šuma.

Napajanje neposredno iz fotoaparata

Priključite usmerjeni stereo mikrofon DM-E1D in nikoli več ne skrbite, da bi mu zmanjkalo baterij - napaja se neposredno iz fotoaparata.

Natančno krmiljenje zaradi zaznavanja smeri

S tremi načini zaznavanja smeri lahko zajamete zvok točno tako, kot želite. Glede na velikost prostora preklapljajte med ozko usmerjeno (monofonsko) ali 90° ali 120° stereo karakteristiko.

Enostavno upravljanje iz menija fotoaparata

Meni z nastavitvami mikrofona, ki se prikaže na LCD-zaslonu fotoaparata, ko pritisnete gumb MENU na mikrofonu, omogoča hitro in enostavno upravljanje.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.