STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN

- 1%

simbolična fotografija

STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
številka artikla
741012036
Proizvajalec
BRAUN
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 7 kos, 16.5.2024 že pri vas

29,95 €

29,66 €

24,31 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 28,68 €
Na zalogi 7 kos, 16.5.2024 že pri vas

29,66 €

29,95 €

24,31 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN

EAN: 4210201264101

Opis izdelka

Nadgradite brivnik Braun nove generacije Series 5, 6 ali 7 s prirezovalnikom.

Vključuje strižnik za brado in strižnik za strnišče za različne dolžine (od 0,5 do 2,3 mm).

Braun glava za striženje strnišča 4 glavniki

Nadgradite brivnik v napravo za nego telesa 2v1.

Popolna natančnost za 100-odstotni nadzor nad slogom.

Enakomerno obrezovanje, ne glede na vaš slog

Na glavo prirezovalnika pritrdite enega od štirih glavnikov za prirezovanje in v nekaj sekundah oblikujte svojo najljubšo pričesko.

Prilagodljivost za enostavno ustvarjanje in vzdrževanje slogov

Ustvarite moško tridnevno strnišče ali ležeren slog - od vas je odvisno, kaj boste izbrali.

Veliko manj nereda

Brada je zajeta v delu za obrezovanje, da je manj nereda.

EasyClick

Za različne naloge oblikovanja in obrezovanja lahko brivnik nadgradite z vrsto nastavkov EasyClick: prirezovalnik brade, prirezovalnik strnišča, nastavek za nego telesa, čistilna krtačka.

Pralna

Glavo in glavnike lahko enostavno očistite pod tekočo vodo.

Lastnosti:

  • Nadgradite svoj brivnik z nastavkom EasyClick za obrezovanje brade in strnišča
  • 4 različne dolžine nastavkov za popolno tridnevno strnišče (od 0,5 do 2,3 mm)
  • Brada se ujame v element za obrezovanje in tako bistveno zmanjša nered pri obrezovanju.
  • Združljiv z novo generacijo moških brivnikov Series 5, Series 6 in Series 7
  • Glavo in glavnike je mogoče v celoti oprati pod tekočo vodo

Paket: glava za obrezovanje brade in strnišča, 4 glavniki

Parametri

Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.