STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
29,95 €
29,66 €
24,31 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
STOP. STRNIŠČE ZA S 5,6,7 BRAUN
EAN: 4210201264101
Opis izdelka
Nadgradite brivnik Braun nove generacije Series 5, 6 ali 7 s prirezovalnikom.
Vključuje strižnik za brado in strižnik za strnišče za različne dolžine (od 0,5 do 2,3 mm).
Braun glava za striženje strnišča 4 glavniki
Nadgradite brivnik v napravo za nego telesa 2v1.
Popolna natančnost za 100-odstotni nadzor nad slogom.
Enakomerno obrezovanje, ne glede na vaš slog
Na glavo prirezovalnika pritrdite enega od štirih glavnikov za prirezovanje in v nekaj sekundah oblikujte svojo najljubšo pričesko.
Prilagodljivost za enostavno ustvarjanje in vzdrževanje slogov
Ustvarite moško tridnevno strnišče ali ležeren slog - od vas je odvisno, kaj boste izbrali.
Veliko manj nereda
Brada je zajeta v delu za obrezovanje, da je manj nereda.
EasyClick
Za različne naloge oblikovanja in obrezovanja lahko brivnik nadgradite z vrsto nastavkov EasyClick: prirezovalnik brade, prirezovalnik strnišča, nastavek za nego telesa, čistilna krtačka.
Pralna
Glavo in glavnike lahko enostavno očistite pod tekočo vodo.
Lastnosti:
- Nadgradite svoj brivnik z nastavkom EasyClick za obrezovanje brade in strnišča
- 4 različne dolžine nastavkov za popolno tridnevno strnišče (od 0,5 do 2,3 mm)
- Brada se ujame v element za obrezovanje in tako bistveno zmanjša nered pri obrezovanju.
- Združljiv z novo generacijo moških brivnikov Series 5, Series 6 in Series 7
- Glavo in glavnike je mogoče v celoti oprati pod tekočo vodo
Paket: glava za obrezovanje brade in strnišča, 4 glavniki
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.