Stroj za razkuževanje tal Star 10L
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Razkužilo, koncentrirano, intenzivno čistilno sredstvo, ki se ne peni, namenjeno za čiščenje in razkuževanje površin, zlasti s čistilnim strojem. Zanesljivo čisti in razkužuje, odstranjuje viruse, bakterije in plesni (virucidni, baktericidni in fungicidni učinki). Posebej primeren za živilsko industrijo, gostinstvo, zdravstvo in druge dejavnosti, kjer je potrebno čiščenje hkrati z dezinfekcijskim učinkom. Uporablja se za vse talne površine in obloge, ki jih je mogoče prati z vodo, PVC, umetne smole, asfalt in kamen. Uporablja se lahko kot nepeneče se sredstvo za umivanje in čiščenje rok. Brez klora.
Sestavine:
Sestava v skladu z Uredbo (ES) št. 648/2004: manj kot 5 % neionskih površinsko aktivnih snovi, amfoternih površinsko aktivnih snovi, kationskih površinsko aktivnih snovi, fosfonatov.
Opozorilo:
Standardni stavki o nevarnosti:
314 Povzroča hude poškodbe kože in oči.
Navodila za varno ravnanje:
P264 Po rokovanju temeljito umijte roke.
P280 Nosite zaščitne rokavice, zaščitna oblačila in zaščitna očala.
P301 P330 P331 PRI zaužitju: Izperite usta. NE povzročajte bruhanja.
P303 P361 P353 V PRIMERU SODELOVANJA S KOŽO (ali lasmi): takoj odstranite vsa onesnažena oblačila. Izperite kožo z vodo [ali se oprhajte].
P305 P351 P338 P310 V PRIMERU ZADRŽEVANJA OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo. Odstranite kontaktne leče, če so na mestu in če jih je mogoče zlahka odstraniti. Nadaljujte z izpiranjem. Takoj pokličite zdravnika.
DOSTAVA SAMO V OSTRAVI IN OKOLICI ALI OSEBNI PREVZEM. DOSTAVA Z DOSTAVNO SLUŽBO ALI PAKETNO DOSTAVO NI MOGOČA.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.