STS 2606WH opekač kruha SENCOR

simbolična fotografija

STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
STS 2606WH opekač kruha SENCOR
številka artikla
741008393
Proizvajalec
SENCOR
0 ocen
Na zalogi 8 kos, 17.5.2024 že pri vas

17,80 €

14,59 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 16,41 €
Na zalogi 8 kos, 17.5.2024 že pri vas

17,80 €

14,59 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SENCOR STS 2606WH - Električni opekač kruha

Praženje toasta še nikoli ni bilo tako enostavno in priročno. SENCOR STS 2606WH je opremljen z dvema odprtinama za opekanje, vsaka je dolga 135 mm.

Funkcija 3v1

Toaster ponuja tri funkcije v eni:

  • Segrevanje/novo segrevanje s svetlobno indikacijo
  • Takojšnja prekinitev delovanja pred iztekom nastavljenega časa
  • Peka/odmrzovanje zamrznjenega peciva s svetlobno indikacijo

Elektronski časovnik

SENCOR STS 2606WH je opremljen z elektronskim časovnikom s 7 stopnjami nastavitve intenzivnosti porjavitve.

Samodejno izmetavanje in zaustavitev

Ko je opekanje ali odmrzovanje končano, se opekač samodejno izvleče in izklopi.

Samodejno centriranje

Funkcija samodejnega centriranja zagotavlja enakomerno segrevanje debelih in tankih hrenovk.

Funkcija High Lift

Funkcija High Lift omogoča enostavno odstranjevanje tudi manjših kosov kruha.

Enostavno čiščenje

Izvlečna posoda omogoča enostavno odstranjevanje drobtin.

Varnost

Toaster je za varno uporabo opremljen z nedrsečimi nogicami.

Shranjevanje kablov

Prostor za shranjevanje napajalnega kabla prihrani prostor v kuhinji.

Tehnične specifikacije

  • Moč: 750 W
  • Dolžina kabla: 85 cm
  • Dimenzije (dolžina x globina x višina): 259 x 154 x 177 mm
  • Teža: 0,89 kg
  • Napetost in frekvenca: 220-240 V, 50/60 Hz

Parametri

Termostat
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Poraba energije
Časovnik
Število opekačev
Posoda za drobnarije
Odtajevanje
Peka peciva

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.