Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO

- 8%

simbolična fotografija

Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO
Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO
Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO
Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO
Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO
Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO
Styus za Microsoft Surface POPRAVLJENO
številka artikla
745021425
Proizvajalec
FIXED
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

64,11 €

59,21 €

48,53 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 57,14 €
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

59,21 €

64,11 €

48,53 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pisalo za Microsoft Surface POPRAVLJENO

EAN: 8591680129614

Opis izdelka

Aktivno pisalo FIXED Graphite je odličen pripomoček za vse tablične in prenosne računalnike s standardom MPP (Microsoft Pen Protocol).

Udobno ga lahko uporabljate z napravami Microsoft Surface in prenosniki Dell, HP, Asus, Acer in drugimi.

Kakovost in praktičnost

Narejen je iz trpežne aluminijeve zlitine, dobro se drži v roki in posnema klasično pisanje ali risanje na papir.

Opremljen je s 4096 stopnjami prepoznavanja pritiska in popolno natančnostjo konice.

Za uporabo ni potrebna zapletena povezava Bluetooth, pisalo deluje takoj, ko se dotaknete zaslona.

Ko je delo končano, se v petih minutah sam izklopi.

Vzdržljivost in nadzor

V primerjavi s klasičnim pisalom Microsoft Pen/PRO Pen ima FIXED Graphite vgrajeno baterijo, ki po dveh urah polnjenja zdrži do 100 ur dela.

Na pisalu je gumb za upravljanje (desni klik v sistemu Windows), na vrhu pa je gumb, ki deluje kot radirka.

Ko končate z delom, lahko pisalo Graphite z vgrajenim magnetom pritrdite neposredno na ohišje tabličnega računalnika.

Tehnične podrobnosti

  • Občutljivost na pritisk: 4096 stopinj
  • Material: aluminijeva zlitina
  • Baterija: Li-Pol 90 mAh, 3,7 V
  • Čas delovanja baterije: do 100 ur
  • Čas polnjenja: 2 uri
  • Dimenzije: 14,9 × 0,9 cm
  • Teža: 16,1 g

Vsebina paketa

  • Pero na dotik
  • 1× rezervna konica
  • Polnilni kabel USB-C

Parametri

Znamka
Barva
USB napajanje

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.