SUB 1700WH el. SENCOR ogrevalna odeja

simbolična fotografija

SUB 1700WH el. SENCOR ogrevalna odeja
SUB 1700WH el. SENCOR ogrevalna odeja
SUB 1700WH el. SENCOR ogrevalna odeja
SUB 1700WH el. SENCOR ogrevalna odeja
SUB 1700WH el. SENCOR ogrevalna odeja
SUB 1700WH el. SENCOR ogrevalna odeja
številka artikla
741008821
Proizvajalec
SENCOR
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 16.5.2024 že pri vas

29,85 €

24,47 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 28,88 €
Na zalogi 10 kos, 16.5.2024 že pri vas

29,85 €

24,47 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SENCOR SUB 1700WH Električna grelna odeja

Uživajte v udobju in toplini z grelno odejo SENCOR.

Opis

Grelna odeja SENCOR SUB 1700WH je izdelana iz materialov, ki dihajo in so prijetni na otip. Mehak flis material s šivi Stamp Welding zagotavlja daljšo življenjsko dobo.

Značilnosti

  • Moč: 60 W
  • Dimenzije: 150 × 80 cm
  • Material: netkana tkanina (poliester), pena z varjenjem z žigom

Funkcije

Odejo odlikujejo 3 osvetljene nastavitve temperature. Ima napreden varnostni sistem z elektronsko zaščito pred pregrevanjem in funkcijo samodejnega izklopa po 3 urah.

Pritrditev in vzdrževanje

Prevleko je mogoče z gumijastimi sponkami enostavno pritrditi na ležišče. Za lažje vzdrževanje je odeja pralna, saj jo je mogoče oprati s snemljivo vrvico z nadzorom.

Opomba

Izdelek lahko perete samo ročno pri temperaturi največ 30 °C in ga ne smete prati v pralnem stroju. Prav tako se ne sme sušiti v sušilnem stroju, likati ali ždimati. Za sušenje odeje ne uporabljajte sušilnikov za lase ali podobnih naprav, pustite jo, da se prosto suši na zraku. Nikakor je ne vključite, da bi se posušila!

O družbi SENCOR

SENCOR je japonsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1969 in si je od takrat pridobilo vidno mesto na trgu. Danes svoje izdelke izvaža v več kot 55 držav po vsem svetu.

Parametri

Znamka
Barva
Izvedba
Material
Poraba energije
Število stopinj temperature
Masaža
Pralna podloga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.