SVC 52BK-EUE3 sesalnik za tla SENCOR
54,70 €
44,84 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SVC 52BK-EUE3 sesalnik za tla
Učinkovito in energetsko učinkovito
SENCOR SVC 52BK-EUE3 poganja zelo učinkovit 700W ECO motor. Uvrščen je v razred energijske učinkovitosti A.
Sesanje preprog in trdih tal
Ta sesalnik ima razred učinkovitosti sesanja E za preproge in A za trda tla.
Udobno za uporabo
Teleskopska cev iz nerjavečega jekla
Termostat za preprečevanje pregrevanja motorja
5-stopenjski sistem filtriranja
Parkirni položaj za talno šobo
Napajalni kabel in navitje
Dolžina napajalnega kabla je 5 m, kar omogoča polmer delovanja 7,5 m. Kabel se samodejno navija.
Indikator in dodatna oprema
Sesalnik je opremljen z indikatorjem napolnjenosti vrečke za prah in univerzalno talno šobo z raztegljivo krtačo.
Dodatki
Kombinirana šoba (krtača šoba za čiščenje špranj)
Papirnata vrečka
Prostornina in dimenzije vrečke
Prostornina vrečke za prah je 1,5 l. Dimenzije sesalnika so 345 × 255 × 210 mm.
Nadomestne vrečke in filtri
8590669093144 SVC 45/52 VREČKE (5 kosov)
8590669132096 SVC 45/52 VREČKE (10 kosov) Flavour (5 kosov)
Teža
Sesalnik tehta 3,6 kg.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.