SVC 7500BK 3AAA sesalnik SENCOR
94,46 €
77,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Sesalnik SENCOR SVC 7500BK 3AAA
Učinkovit pomočnik za popolno čistočo
SENCOR SVC 7500BK 3AAA z najvišjim razredom energijske učinkovitosti je idealna izbira za vse vrste tal.
Tehnologija za tiho sesanje
Tehnologija tišine 75 dB(A) omogoča tiho sesanje in zagotavlja udobno uporabo brez motenj.
Filter HEPA H13
Za alergike je na voljo filter HEPA H13, ki zagotavlja vrhunsko filtriranje in zaščito pred alergeni.
Učinkovitost in udobje
Učinkovitost sesanja trdih tal in filtriranja prahu je v najvišjem razredu. Kovinska teleskopska cev s podaljšano dolžino XXL je enostavno nastavljiva za udobno sesanje.
Zaščita in varnost
Mehka kolesa ščitijo talne površine in zagotavljajo tiho gibanje sesalnika. Termostat ščiti motor pred pregrevanjem.
Praktične funkcije
Sesalnik lahko postavite vodoravno ali navpično. S polmerom delovanja 10 m in dolžino kabla 7 m pokrije do 314 m2, ne da bi bilo treba zamenjati vtičnico.
Urejanje in nadzor
Sesalno moč lahko preprosto prilagodite z elektronskim upravljalnikom. Indikator napolnjenosti vrečke za prah vas opozarja, kdaj jo je treba zamenjati.
Dodatki
Priloženi so univerzalna talna šoba, šoba za čiščenje špranj, šoba za krtače in šoba za oblazinjenje.
Higienska vrečka
Sintetična vrečka za prah s prostornino 3,5 l zagotavlja boljše filtriranje in higienično odstranjevanje prahu.
Dimenzije in teža
Dimenzije sesalnika so 470 × 290 × 260 mm, teža pa 5,3 kg.
Nadomestne vrečke in filtri:
- Komplet filtrov SVX 044HF za SVC 75xx SENCOR
- SVC 68x vrečke (5 kosov)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.