SVC 7550TI AAAA EcoPower sesalnik SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SVC 7550TI AAAA EcoPower sesalnik
Domov
SENCOR SVC 7550TI AAAA EcoPower je sesalnik, ki zagotavlja popolno sesanje na vseh površinah. Ima komplet za dom, hišne ljubljenčke in avto z dodatki za najboljši rezultat pri vsakem čiščenju doma, hišnih ljubljenčkov ali avtomobila.
Ključne lastnosti
- Filter HEPA H13 zagotavlja vrhunsko filtriranje, primerno za alergike
- Tehnologija Silence 75 dB(A) za tiho sesanje
- Najvišji razred energijske učinkovitosti
- Najvišji razred učinkovitosti sesanja preprog
- Najvišji razred učinkovitosti za sesanje trdih tal
- Najvišji razred učinkovitosti filtriranja prahu
Oprema in dodatki
Sesalnik je opremljen s podaljšano kovinsko teleskopsko cevjo XXL z enostavno nastavitvijo ergonomske delovne višine. Na voljo so tudi pralni vhodni mikrofilter, termostat (toplotna varovalka), ki preprečuje pregrevanje motorja, in mehka kolesca, ki ščitijo talno površino in zagotavljajo tiho gibanje sesalnika. Sesalnik lahko enostavno shranite zaradi vodoravnega in navpičnega parkirnega položaja za talno šobo.
Praktične funkcije
Sesalnik pokriva do 314 m2, kar omogoča manj menjav električne vtičnice. Ima radij delovanja 10 m (dolžina kabla 7 m) in samodejni izvlek kabla. Moč sesanja je mogoče elektronsko uravnavati, sesalnik pa je opremljen z indikatorjem napolnjenosti vrečke za prah.
Priložena dodatna oprema
- Univerzalna talna šoba
- Šoba za gramoz
- Šoba za krtačo
- Gobica za oblazinjenje
- Dolga prilagodljiva šoba z režami
- Mini turbo krtača
- Gobice za trda tla
- 3,5 l sintetična vrečka za prah za boljše filtriranje in higienično odstranjevanje prahu
Dimenzije in teža
Dimenzije (dolžina x širina x višina): 470 × 290 × 260 mm. Teža: 5,3 kg.
Nadomestne vrečke in filtri:
8590669304585 SVX 044HF filtrirni set za SVC 75xx SENCOR
8590669198108 Vrečke SVC 68x (5 kosov)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.