SVC 7814VT palični sesalnik 2 v 1 SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SVC 7814VT palični sesalnik 2 v 1 proizvajalca SENCOR
Brezžični sesalnik za popolno svobodo gibanja. Lahek, tih in enostaven za uporabo. Hitra in enostavna rešitev za vsakodnevno čiščenje vseh vrst površin.
Odstranljiva ročna enota
Za priročno odstranjevanje prahu in umazanije s pohištva, mize ali čiščenja vozila.
Visoko učinkovita baterija
Li-Ion 14,8 V s kratkim časom polnjenja in dolgim časom delovanja. Čas polnjenja 4,5 ure. Čas delovanja do 35 minut.
Ciklonski filtrirni sistem HEPA
Vrtljiva krtača z lastnim motorjem zagotavlja odlične rezultate na vseh vrstah tal in izboljša sesanje umazanije na preprogah.
Iztok z osvetlitvijo LED
Enostavno zazna tudi najfinejši prah in poenostavi sesanje v temnejših prostorih.
Samostojna funkcija
Za začasno zaustavitev in priročno shranjevanje. Polnilni podstavek za praktično shranjevanje sesalnika je opremljen z vgrajenim držalom za dodatke.
Odlična vodljivost in enostavno manevriranje
Zahvaljujoč šobi sesalnika, ki jo je mogoče obračati v območju 180°, in majhni teži sesalnika.
LED indikator napolnjenosti baterije
Dve hitrosti delovanja: visoka zmogljivost, daljši čas sesanja.
Priložena dodatna oprema
- Šoba za gramoz
- Krtača za prah
Tehnologija brez vrečke
Prostornina posode za prah: 0,5 l. Enostaven sistem postavitve za enostavno praznjenje posode za prah in čiščenje filtra.
Tehnične specifikacije
- Vrsta baterije: 2 200 mAh Li-Ion
- Napajalna napetost: 14,8 V
- Raven hrupa: 76 dB
- Dimenzije: širina: 286 mm, višina: 1 135 mm, globina: 236 mm
- Teža: 2,8 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.