SVC 9000BK 4AAAA EcoPower sesalnik SENCOR
144,50 €
118,44 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SVC 9000BK 4AAAA EcoPower sesalnik
EAN: 8590669234615
Popolna zmogljivost in učinkovitost
4AAAA ECO Power za popolno sesanje vseh površin.
Complete Care z dodatki za najboljši rezultat pri vsakem čiščenju.
Filter Clean Air HEPA H13 zagotavlja vrhunsko filtriranje, primerno za alergike.
Razred energijske učinkovitosti: A
Razred učinkovitosti sesanja za preproge: A
Razred učinkovitosti sesanja za trda tla: A
Razred emisij prahu sesalnika: A
Tiho in udobno
Tehnologija Extreme Silence 69 dB(A) za izjemno tiho sesanje.
Kovinska teleskopska cev XXL podaljšane dolžine z enostavno nastavitvijo ergonomske delovne višine.
Mehka kolesa za zaščito tal in tiho gibanje sesalnika.
Vodoravni in navpični parkirni položaj za talno šobo za lažje shranjevanje ali prekinitve med sesanjem.
Pokritost in predpisi
Pokritost 616 m2 za najmanjše število zamenjav električnih vtičnic.
Izjemno velik doseg 14 m (dolžina kabla 11 m).
Samodejno navijanje kabla.
Elektronski nadzor sesalne moči s prikazovalnikom LED.
LED indikator za polnjenje vrečke za prah.
Dodatki
Univerzalna talna šoba z izvlečnimi kolesi za lažje premikanje.
Pribor v držalu na ročaju sesalnika: šoba za ščipanje, šoba za krtačo.
Priložena dodatna oprema: univerzalna talna šoba, turbo krtača, mini turbo krtača, šoba za trda tla, dolga upogljiva šoba za špranje, šoba s krtačo, šoba za špranje.
4 l sintetična vreča za prah za boljše filtriranje in higienično odstranjevanje prahu.
Tehnični parametri
Dimenzije (dolžina × širina × višina): 493 × 341 × 242 mm
Teža: 5,6 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.