SVC 9829WH palični sesalnik 3 v 1 SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SVC 9829WH palični sesalnik 3v1
Odlične rezultate čiščenja zagotavlja zmogljiv 550 W digitalni motor.
Lahka in preprosta za uporabo bo postala vaš najljubši pomočnik pri vsakodnevnem čiščenju.
Izjemno velika zmogljivost baterije
Z enim polnjenjem lahko očistite večjo hišo ali stanovanje.
Odstranljiva enota
Skupaj s široko paleto dodatne opreme omogoča hitro odstranjevanje vse umazanije in prahu.
Značilnosti
- Brezžični palični sesalnik 3 v 1 s snemljivo ročno enoto
- Visoko zmogljiv digitalni motor z dolgo življenjsko dobo in močjo 550 W
- Zmogljiva 28,8-voltna litij-ionska baterija z visoko zmogljivostjo 3000 mAh
- Dolg čas delovanja - do 70 minut in kratek čas polnjenja - 5,5 ure
Tristopenjski ciklonski filtrirni sistem HEPA
Zagotavlja močno sesalno moč in popolnoma čist zrak, ki izhaja iz sesalnika.
Inovativni 550W digitalni motor
Visoka zmogljivost in močno sesanje. Manj vrtljivih sestavnih delov podaljšuje življenjsko dobo motorja.
Filtriranje HEPA
Tristopenjski ciklonski filtrirni sistem HEPA zagotavlja popolnoma čist zrak, ki zapušča sesalnik.
Pametna elektronika
Samodejni način vedno zagotavlja optimalno delovanje glede na vrsto tal in zaznano koncentracijo prahu.
CAT&DOG Mini ščetka
Popoln pripomoček za odstranjevanje dlak in temeljito čiščenje oblazinjenega pohištva ali avtomobilskih sedežev.
Vedno pripravljen
Paket vključuje samostojno polnilno postajo z vgrajeno funkcijo polnjenja in držali za dodatke.
Dodatki
- Samostojna polnilna postaja
- Kombinirana krtača za oblazinjenje in prah
- Kombinirana krtača za gube in prah
- Ročna enota z mini krtačo CAT&DOG
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.