SVS 3010GY sesalnik SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Kupiti poškodovano za 54,47 €
Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SVS 3010GY Sesalnik SENCOR
Hrana naj bo sveža in kakovostna.
Vakuumiranje do petkrat podaljša rok uporabe.
Pomaga ohraniti hranilno vrednost in okus hrane.
Preprečuje izsuševanje in kapljanje hrane.
Enostavno in intuitivno upravljanje
Pritisnite en gumb, da aktivirate program.
Ponuja dve hitrosti sesanja.
Omogoča vakuumiranje suhe in mokre hrane.
Varnost in stabilnost
Nedrseče noge za trden oprijem na tleh.
Toplotna reverzibilna varovalka preprečuje pregrevanje.
Prilagodljive vakuumske možnosti
Priključek cevi za zunanje sesanje vakuumskih škatel, kozarcev in steklenic.
Priložena sta cev in osnovni komplet folij z režami.
Tesnjenje z enakomernim, 2 mm debelim in neprepustnim zvarom.
Hrano izolira pred neprijetnimi vonjavami iz hladilnika ali zamrzovalnika.
Primerno za
- Shranjevanje hrane v hladilniku ali zamrzovalniku
- Mariniranje živil v vakuumu
- Kuhanje Sous-vide
Specifikacije
Teža: 1,33 kg
Dimenzije: 65 × 355 × 155 mm
Moč: 110 W
Napajanje: iz omrežja
Izhodna zmogljivost kompresorja: 12 l/min | -0,8 bara
Največja širina zvitkov in folij: 30 cm
Vsebina paketa
- Vakuumski varilec folij
- Vakuumska cev
- 5 vakuumskih vrečk 20 × 30 cm
- 1 Vakuumska folija 20 × 200 cm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.