SWK 1760BK kotliček SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kuhalnik SENCOR SWK 1760BK
Prostornina: 1,7 l
Moč: 2 400 W
Zaslon in upravljalni elementi
Kuhalnik je opremljen z LCD-zaslonom in štirimi gumbi, vgrajenimi v ročaj.
- Gumb za vklop/izklop
- Gumb za povečanje temperature
- Gumb za znižanje temperature
- Gumb za nastavitev in izhod iz načina vzdrževanja temperature
Vzdrževanje ogrevanja in temperature
Kotel lahko segreje vodo na izbrano temperaturo (45-100 °C) in jo vzdržuje 240 minut.
Načini delovanja
- Ogrevanje vode do 100 °C
- Segrevanje vode na izbrano temperaturo
- Vzdrževanje izbrane temperature 240 min
Ko je nastavljena temperatura dosežena, je uporabnik opozorjen z zvočnim signalom.
Oprema in varnost
Kotel je opremljen z odstranljivim in pralnim filtrom, ki zadržuje umazanijo in usedline. Ima tudi obojestranski vodni znak in prostor za shranjevanje omrežnega kabla v podstavku.
Zaradi svetlobne indikacije delovanja je primeren tudi za uporabnike z okvaro sluha.
Grelno dno je izdelano iz nerjavečega jekla s pokrito grelno spiralo. Varno zapiranje je zagotovljeno z zaklepanjem pokrova.
Varnostna zaščita
- Zaščita pred pregrevanjem pri vklopu brez vode
- Samodejni izklop, ko ga odstranite iz podstavka
- Samodejni izklop po doseganju vrelišča
Čajnik je opremljen z osrednjim 360-stopinjskim priključkom. Napetost in frekvenca: 220-240 V, 50/60 Hz. Teža brez podstavka: 930 g.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.