Taktični 234 Dvojni silikonski trak 22 mm črn
9,54 €
7,82 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Opis izdelka: Taktični silikonski pas za uro z zatičem. Trak je izdelan iz kakovostnega in trpežnega silikona, njegova posebnost pa je vrhunska izdelava, kakovosten material in dolga življenjska doba. Zaponka z zatičem je izdelana iz kovine in zagotavlja udobno prileganje, enostavno zapenjanje in tesno povezavo brez neželenega odpenjanja. Je udobna tudi za vsakodnevno nošenje, zaradi visokokakovostnega materiala pa jo je zelo enostavno vzdrževati. Poleg tega je embalaža, kot je to v navadi pri blagovni znamki Tactical, v celoti izdelana iz recikliranega papirja. Lastnosti - Material: trpežen in na otip zelo prijeten silikon - zamenjava brez uporabe orodja v kratkem času - široka paleta barv za dopolnitev vaše obleke - embalaža iz recikliranega papirja - dolžina od 110 do 170 mm Primerno za: Samsung Gear S3, Gear 2 R380, Gear2 Neo R381, Live R382, Gear Neo R381, Samsung watch 3 45MM, Galaxy watch 46mm Motorola Moto360 46MM ASUS Zenwatch, W1500Q, Zenwatch 2 V1501Q, , Zenwatch 2 generation, Vivo watch, Zenwatch Huawei Watch GT(42MM,46MM), GT2 46MM, Watch GT Active, GT2 Pro Honor Honor Watch Magic, Honor Dream , Watch GT 2E, Honor Magic Watch 2 46MM, Honor Watch GS Pro Xiaomi Xiaomi Watch Color, Xiaomi Haylou Solar, Xiaomi Revolve Amazfit Amazfit Pace, Amazfit Stratos , Amazfit 2 Stratos, Pebble time, Pebble one generation, Amazfit GTR 47mm, Amazfit 2, Amazfit 2S Garmin Forerunner 935, Vivoactive 4 ZTE Quatix 5, Quatix 5 sappire, Quartz LG W100, W110, W150 Ticwatch Ticwatch pro, Ticwatch E2, Ticwatch S2 Fossil Gen 5 Carlyle,Gen 5 Julianna,Gen 5 Garrett, Gen 5 Carlyle HR Polar Grit X , Polar Vantage M Haylou Solar LS05 in druge ure s pasom širine 22 mm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.