Taktični pokrov MagForce Plyo za Apple iPhone 14 Pro Max Transparent

- 21%

simbolična fotografija

Taktični pokrov MagForce Plyo za Apple iPhone 14 Pro Max Transparent
Taktični pokrov MagForce Plyo za Apple iPhone 14 Pro Max Transparent
Taktični pokrov MagForce Plyo za Apple iPhone 14 Pro Max Transparent
številka artikla
AH958952506052
OEM
8596311186349
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v četrtek že pri vas

12,20 €

9,63 €

7,89 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 9,42 €
Na zalogi 6 kos, v četrtek že pri vas

9,63 €

12,20 €

7,89 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Taktični pokrov MagForce Plyo za Apple iPhone 14 Pro Max Transparent

Odlična zaščita in eleganten videz telefona.

Največja zaščita

Izjemno trpežna prevleka z ojačanimi vogali.

Odličen material

Narejen je iz prozornega polikarbonata in prožnega TPU.

Združljivost s sistemom MagSafe

Vgrajen močan magnet za dodatke Apple MagSafe.

Popolna zaščita

Ovitek ščiti hrbtno stran, stranice in vogale telefona.

Praktično oblikovanje

Rahlo dvignjeni robovi ščitijo zaslon telefona.

Odlično se prilega

Natančno ustreza vašemu telefonu iPhone 14 Pro Max.

Okolju prijazna embalaža

Embalaža iz recikliranega papirja.

Doživljenjska garancija

Tactical nudi doživljenjsko garancijo za ta izdelek.

Specifikacije

  • Narejen je iz prozorne kombinacije PC/TPU
  • Vgrajen močan magnet za dodatke Apple MagSafe
  • Izjemno trpežni ojačani vogali
  • Trpežen polikarbonat na hrbtni strani
  • Prilagodljive strani TPU
  • Očnica za pritrditev zanke
  • Izbočeni robovi okvirja okoli objektiva fotoaparata
  • Popolnoma se prilega telefonu
  • Vsi upravljalni elementi in priključki telefona so priročno dostopni
  • Najboljša zaščita telefona pri padcih, pa tudi pri običajni obrabi
  • okolju prijazna embalaža iz recikliranega papirja
  • Rahlo dvignjeni robovi okoli zaslona preprečujejo praske, ko je zaslon obrnjen navzdol
  • Embalaža je v celoti izdelana iz recikliranega papirja

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.