Taktični TPU Plino pokrov za Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G Transparent

simbolična fotografija

Taktični TPU Plino pokrov za Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G Transparent
številka artikla
AH95895252218
OEM
8596311208966
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Opis izdelka: Za največjo odpornost na padce, pa tudi na normalno obrabo, je na voljo tanek prozoren TPU zadnji pokrov za telefon z ojačanimi vogali. Izdelan je iz popolnoma prozornega prožnega silikonskega materiala in je na voljo v okolju prijazni embalaži iz recikliranega papirja. Prevleka pokriva celotno zadnjo stran, stranice in vogale telefona, da ga zaščiti tako pri padcih kot tudi pri vsakodnevni uporabi. Dve glavni prednosti tega ovitka sta, da se prilega točno določeni vrsti telefona, pri čemer so vsi upravljalni elementi in priključki popolnoma dostopni, ter da izjemno ščiti najbolj ranljive dele telefona, kot so njegovi vogali. Ohišje je tudi popolnoma združljivo z brezžičnimi polnilniki. Poleg tega rahlo dvignjeni robovi ščitijo zaslon telefona v primeru, da ga položite navzdol. Če imate raje ovitek, ki ne bo oviral videza telefona in želite, da je barva telefona vidna, je Tactical TPU PLYO prava izbira za vas. Poleg tega je embalaža, kot je to v navadi pri blagovni znamki Tactical, v celoti izdelana iz recikliranega papirja. Tacticalova vrhunska nega DOŽIVLJENJSKA GARANCIJA - V podjetju Tactical stojimo za kakovostjo svojih izdelkov! Zato vam lahko za svoje izdelke ponudimo tudi doživljenjsko garancijo. Mislimo tudi na okolje, zato je vse naše blago v embalaži iz recikliranega papirja. Parametri - izdelan iz prozornega materiala TPU - izjemno trpežni ojačani vogali - Trpežen in dovolj močan, da zaščiti vaš telefon ob padcu - se popolnoma prilega telefonu - Vsi upravljalni elementi in priključki telefona so priročno dostopni - najboljša zaščita telefona pri padcih, pa tudi pri običajni obrabi - primeren tudi za uporabo z brezžičnim polnjenjem - okolju prijazna embalaža iz recikliranega papirja - Rahlo dvignjeni robovi okoli zaslona preprečujejo praske, ko je zaslon obrnjen navzdol - embalaža v celoti izdelana iz recikliranega papirja - doživljenjska garancija *Slika je le ilustrativna in prikazuje enako ohišje za drug model telefona. Izrezi za kamero in priključke so odvisni od telefona.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.