Taktično flip ohišje za Samsung Galaxy TAB A9 11", črno
18,50 €
15,34 €
12,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Taktično flip ohišje za Samsung Galaxy TAB A9 11"
EAN: 8596311236914
Opis izdelka
Predstavljamo Tactical Book Trifold, ohišje po meri za vašo 11-palčno tablično napravo Samsung Galaxy TAB A9 .
To ohišje ima praktičen pokrov, ki lahko v zloženem stanju služi kot stojalo.
Varnost in dostopnost
Notranji pladenj iz trpežnega materiala TPU odlično drži tablični računalnik na mestu in preprečuje, da bi padel ven.
Vsi nadzorni gumbi, priključki in kamera na hrbtni strani so popolnoma dostopni, ne da bi tablični računalnik odstranili iz ohišja.
Oblikovanje in material
Ohišje je izdelano iz materiala, ki posnema usnje, vključno z žilami na površini, kar mu daje reprezentativen videz.
Ekološka embalaža
Ohišje je pakirano v okolju prijazno embalažo iz recikliranega papirja, kar je v skladu z našo zavezanostjo k varovanju okolja.
Doživljenjska garancija
Tactical za ta izdelek ponuja doživljenjsko garancijo kot del naše zaveze h kakovosti.
Specifikacije
- Izdelano po meri za Samsung Galaxy TAB A9 11"
- Imitacija usnja na zgornjem delu
- Zložljiv pokrov zaslona, ki se lahko uporablja kot stojalo za tablični računalnik
- Vsi gumbi in priključki so dostopni
- Izrez za kamero
- Ekološka embalaža iz recikliranega papirja
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.