Targus SafePort® protimikrobni zadnji pokrov za iPad® (9., 8. in 7. generacija) 10,2"
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Targusov protimikrobni zaščitni ovitek SafePort® za iPad® (9., 8. in 7. generacija) 10,2"
EAN: 5051794036268
Opis izdelka
Targusov etui SafePort® je posebej zasnovan za zaščito iPada 10,2" (9., 8. in 7. generacije). Zagotavlja vrhunsko zaščito, izpolnjuje vojaške zahteve za zaščito pred padci in ima protimikrobno zaščito Targus DefenseGuard™.
Protimikrobna zaščita DefenseGuard™
Protimikrobna zaščita Targus DefenseGuard™ ustvarja čistejšo površino in nenehno pomaga preprečevati rast mikroorganizmov na pokrovu tabličnega računalnika.
Oblikovanje in združljivost
Ohišje ima tanek profil, ki dopolnjuje obliko tabličnega računalnika in hkrati zagotavlja odlično zaščito. Združljiv je s tipkovnico Apple Smart Keyboard® in ovitkom Smart Cover®.
Značilnosti
- Dvodelna oblikovana lupina s TPU-jem, ki absorbira udarce
- Združljiv z večino ščitnikov zaslona na trgu
- Trajna zasnova SafePort®
- Pokriti gumbi
- Polirana, prozorna zadnja stran, ki prikazuje barvo iPada
- Vgrajeno držalo za Apple Pencil® ali pisalo (Apple Pencil® se prodaja ločeno)
Zaščita pred padci
Ohišje je bilo preizkušeno pri padcu v skladu z vojaškimi standardi (MIL-STD 810G).
Garancija
Za ta izdelek velja doživljenjska garancija.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.