TechnoLine WS 1700 - vremenska postaja

simbolična fotografija

TechnoLine WS 1700 - vremenska postaja
TechnoLine WS 1700 - vremenska postaja
TechnoLine WS 1700 - vremenska postaja
TechnoLine WS 1700 - vremenska postaja
TechnoLine WS 1700 - vremenska postaja
TechnoLine WS 1700 - vremenska postaja
številka artikla
3485013
OEM
WS 1700
Proizvajalec
Technoline
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TechnoLine WS 1700 - Vremenska postaja

EAN: 4029665117003

Opis

TechnoLine WS 1700 je zelo natančna vremenska postaja z obrnjenim zaslonom. Zaslon velikosti 78 x 123 mm se upravlja z gumbi na dotik.

Funkcije

  • Merjenje notranje in zunanje temperature
  • Merjenje relativne vlažnosti
  • Merjenje barometričnega tlaka
  • Merjenje hitrosti in smeri vetra
  • Merjenje padavin
  • Vremenska napoved

Čas in datum

Čas in datum nadzoruje radijski signal DCF-77 z ročno nastavitvijo. 12- ali 24-urni format prikaza časa.

Alarmi

Postaja je opremljena z dvema budilkama s funkcijo ponovnega zbujanja (Snooze) po 5 minutah. Alarm zgornje in spodnje meje notranje in zunanje temperature.

Merjenje temperature

Prikaz notranjega toplotnega ugodja (Feel Like) in notranje rosne točke (Dew point). Prikaz zunanjega toplotnega indeksa.

Merjenje vlage

Merjenje notranje in zunanje relativne vlažnosti z ikono toplotnega udobja.

Merjenje vetra

Merjenje hitrosti in smeri vetra s 16 ločljivostmi smeri vetra. Prikaz hitrosti vetra v km/h ali mph. Vrednost vetrovnega mraza.

Merjenje padavin

Prikaz izmerjenih padavin za 1 uro, 24 ur in skupnih padavin v mm ali palcih.

Vremenska napoved

5 ikon vremenske napovedi (jasno, delno oblačno, oblačno, dež, močan dež).

Barometrski tlak

Merjenje barometričnega tlaka s prilagoditvijo nadmorske višine od -190 mnm do 2000 mnm. Prikaz vrednosti barometričnega tlaka v hPa ali inHg.

Vsebina paketa

  • Glavna enota
  • Stojalo za glavno enoto
  • Brezžični senzor za merjenje temperature in relativne vlažnosti (oddajnik)
  • Radiacijski ščit za brezžični senzor (oddajnik)
  • Anemometer
  • Deževnik
  • Cev iz nerjavečega jekla
  • Plastično stojalo
  • Montažni komplet z vijaki in objemkami
  • Češka, nemška, angleška, francoska, italijanska, nizozemska, španska in poljska navodila

Parametri

Vrsta blaga
Funkcije meteoroloških postaj in termometrov
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.