Tecno Camon 18 Premier 8GB/256GB Vast Sky
424,26 €
347,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Izjemno jasna in ostra kamera
Modul kamere je sestavljen iz glavne kamere z ločljivostjo 64 milijonov pik, ki je zasnovana za popolnoma ostre slike tudi pri šibki svetlobi. Druga kamera je optično stabiliziran 12M širokokotni modul, ki omogoča snemanje športnih videoposnetkov brez poskokov. Poleg tega je telefon opremljen s telefoto objektivom 8 MP s 5-kratno optično povečavo in do 60-kratno digitalno povečavo.
Profesionalno snemanje videoposnetkov
Kamera fotoaparata Camon 18 Premier ima stabilizacijo Gimbal, ki zagotavlja izjemno jasno in stabilno snemanje videoposnetkov. S telefonom lahko snemate videoposnetke s časovnim zamikom do 2K, videoposnetke s počasnim gibanjem 240 sličic na sekundo, odličen urejevalnik videoposnetkov pa vam omogoča ustvarjanje profesionalnih slik.
Brezčasno oblikovanje
Tanko ohišje in minimalistična zasnova dajeta telefonu eleganten videz. Zaradi svilnatega stekla na telefonu ne bodo ostali prstni odtisi.
Odlična zmogljivost procesorja Helio G96
Z zmogljivim 8-jedrnim procesorjem MediaTek Helio G96 vam CAMON 18 Premier omogoča korak naprej k neomejeni zmogljivosti.
Certificiran zaslon TüV
Zaslon modela CAMON 18 Premier, ki ga je certificiral TÜV Rheinland, ščiti oči in zmanjšuje njihovo utrujenost.
256GB ROM 8GB RAM
Z veliko pomnilnika boste imeli v telefonu vedno dovolj prostora za fotografske mojstrovine, videoposnetke, igre in številne aplikacije.
Tehnične specifikacije
- Procesor: Mediatek Helio G96
- Zaslon: 6,7", 2400x1080 - AMOLED - 120 Hz
- Shranjevanje: 8 GB RAM / 256 GB ROM
- Dve kartici SIM: Da
- Pomnilniška kartica: micro SD
- Zadnja kamera: 64 MP f/1,6, 12 MP wideOIS, 8 MP 5x tele
- Sprednja kamera: 32M široka, dvojna diodna bliskavica, HDR
- Vtičnica za slušalke: Da
- NFC: Da
- LTE: Da
- Bralnik prstnih odtisov: da - na strani
- Baterija: 4750 mAh
- Operacijski sistem: Android 11
- Vrata za polnjenje: USB-C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.