Tefal SV6140E0 Express Easy likalni sistem, 1,7 l, 2200 W, črn
192,35 €
157,66 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Opis izdelka
Vse o izdelku parni generator - parni sunek: 120-380 g/min - prostornina 1,7 l - funkcija navpičnega parjenja - tehnologija Calc Clear - likalna površina Xpress Glide
Tefal SV6140E0 Express Easy, črna
Olajšajte si vsakodnevno likanje. Z generatorjem pare Tefal SV6140E0 Express Easy bo to opravilo preprosto. Gre za zmogljiv aparat, ki proizvede od 120 do 380 gramov pare na minuto. Zaradi tega se lahko spopade tudi z najtežjimi gubami na najrazličnejših vrstah tkanin. Rezervoar za vodo ima prostornino 1,7 litra, zato vam ga med likanjem ne bo treba nenehno polniti.
Hitro, gladko in varno likanje
Z generatorjem pare boste prihranili čas. Naprava proizvede do trikrat več pare za hitrejše in učinkovitejše likanje. Površina Xpress Glide gladko drsi po posameznih tkaninah, črpalka s tlakom 6 barov pa zagotavlja odlične rezultate. Cenili boste tudi funkcijo navpičnega likanja s paro, s katero boste lažje likali na primer zavese ali oblačila na obešalnikih.
Ključne lastnosti:
Parni curek doseže od 120 do 380 gramov na minuto
Prostornina rezervoarja za vodo je 1,7 litra
Pri likanju oblačil na obešalniku boste cenili funkcijo navpičnega parjenja.
Tehnologija Calc Clear zagotavlja zaščito pred vodnim kamnom
Likalna površina Xpress Glide odlično drsi po vseh tkaninah
Zaradi prostorne posode vam med likanjem ne bo treba dopolnjevati vode.
Močan vpliv pare
Pri likanju lahko izkoristite parni šok, ki proizvede od 120 do 380 gramov pare na minuto. Tako se zlahka znebite tudi najtrdovratnejših gub.
Navpični način kuhanja pare
Funkcijo navpičnega parjenja uporabite na primer pri likanju zaves ali oblačil na obešalniku.
Zaščita pred vodnim kamnom
Tehnologija Calc Clear zagotavlja dolgotrajno delovanje pare z zaščito pred vodnim kamnom.
Popolna spolzkost
Parni generator je opremljen z likalno površino Xpress Glide, ki zagotavlja odlično drsenje po vseh vrstah tkanin.
Uniči do 99,99 % bakterij
Kombinacija visoke temperature in pritiska pare učinkovito uniči do 99,99 % bakterij na vseh tkaninah, ki jih je mogoče likati.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.