Tiskalnik EPSON LQ-2090II, A4, 24 igel, 1 6 kopij, USB 2.0, Energy Star
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tiskalnik EPSON LQ-2090II
Zanesljivo in učinkovito
EPSON LQ-2090II je 24-palčni tiskalnik z veliko zmogljivostjo.
Zagotavlja hitro in zanesljivo tiskanje z nizkimi stroški.
Izpolnjuje zahteve Energy Star.
Hitrost in zanesljivost
Hitrost tiskanja doseže 550 znakov na sekundo.
Srednji čas med okvarami je 25.000 ur delovanja.
Prilagodljivost in učinkovitost
Tiskalnik lahko natisne izvirnik in šest kopij.
Uporablja enake trakove kot prejšnji modeli.
Specifikacije
Tehnologija
- Metoda tiskanja: tiskanje z iglo
- Število igel: 24
- Število stolpcev: 136
Natisnjeno iz
- Hitrost tiskanja: Ultra Speed-Draft: 10 cpi: 550 znakov/s
- Črtne kode: Code 128, Code 39, EAN-13, EAN-8, Interleaved 2 of 5, POSTNET, UPC-A, UPC-E
- Število izvodov: 6 in en izvirnik
Povezovanje
- Vmesnik: USB 2.0, vzporedni
Obdelava papirja
- Podajanje listov: posamezni listi spredaj in zadaj, neprekinjen papir spredaj in zadaj, izhod za papir na zadnji strani
- Formati papirja: listi papirja (enoplastni in večplastni), neskončni papir (enoplastni in večplastni), etikete (enoplastne in večplastne), kuverte, karton
Splošne informacije
- Poraba energije: 49 W
- Dimenzije izdelka: 612 x 375 x 177 mm
- Teža izdelka: 9,4 kg
- Delovna temperatura: 5 °C - 35 °C
- Vlažnost: Delovanje 10% - 80%
- Združljivi operacijski sistemi Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2003 x64, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP
- Povprečna MTBF: 25.000 ur
- Življenjska doba tiskalne glave: 400 milijonov udarcev na iglo
- Akustični tlak: Delovanje: 55 dB (A)
Vsebina dostave
- Vozniki in pomožni programi (CD)
- Barvilni trak
- Napajalni kabel
Dimenzije paketa
- Širina: 44,5 cm
- Višina: 29,5 cm
- Dolžina: 74 cm
- Teža: 12,23 kg
Garancija
12 mesecev pri dobavitelju
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.