TomTom GO Superior 6

simbolična fotografija

TomTom GO Superior 6
TomTom GO Superior 6
TomTom GO Superior 6
TomTom GO Superior 6
TomTom GO Superior 6
TomTom GO Superior 6
številka artikla
3965235
OEM
1YD6.002.00
Proizvajalec
TOMTOM
Točke zvestobe: 17
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TomTom GO Superior 6

TomTom GO Superior 6 je več kot le navigacija. Je vaš zanesljiv sopotnik na potovanjih, ki vam zagotavlja najnovejše prometne informacije in vam pomaga izogibati se radarjem za merjenje hitrosti.

Zaslon in upravljalni elementi

6-palčni zaslon na dotik ponuja visoko ločljivost in jasne podrobnosti. Z glasovnim upravljanjem lahko napravo upravljate, ne da bi umaknili roke z volana.

TomTom Traffic

TomTom Traffic vas obvešča o bližajočih se zaporah, nesrečah ali prometnih zastojih. Dobili boste natančne podatke o predvidenem času prihoda in odhoda.

Vizualni znaki

Izboljšani vizualni signali z značilnimi animacijami opozarjajo na bližajoče se izhode, zavoje, radarje za merjenje hitrosti ali spremembo voznega pasu.

Vodenje po voznih pasovih in območja z nizkimi emisijami

Naprava TomTom GO Superior 6 vam pomaga pri vožnji po pravem klancu navzdol in navigaciji po razgibanih križiščih. Poleg tega vam ni treba skrbeti za neprijetna presenečenja zaradi funkcije "Izogibanje območjem z nizkimi emisijami".

Storitve družbe TomTom

Prvo leto so storitve TomTom, vključno z informacijami o cenah goriva, razpoložljivosti parkirišč zunaj ulice, polnilnih postajah za električna vozila in vremenskimi informacijami, brezplačne.

Priključek in tehnične specifikacije

  • Diagonala zaslona: 6"
  • Ločljivost zaslona: 1280x720 slikovnih pik visoke ločljivosti
  • Notranji pomnilnik: 32 GB
  • RAM: 2 GB
  • Wi-Fi: 2,4 GHz in 5 GHz
  • Bluetooth: Da:
  • Glasovno upravljanje: da
  • 3D konstrukcija: da

GO Superior uporablja povezavo USB-C, ki je industrijski standard za vse prenosne elektronske naprave.

Paket vključuje držalo Click-and-Drive, avtomobilski polnilnik, kabel USB-C in namestitveni plakat.

Parametri

Vrsta blaga
Diagonala zaslona
Uporaba

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.