TOSHIBA HDD CANVIO SLIM 1TB, 2, 5", USB 3.2 Gen 1, srebrn
90,99 €
74,58 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TOSHIBA HDD CANVIO SLIM 1TB
EAN: 4260557510681
Varno shranjevanje podatkov
Canvio Slim je idealen za varno shranjevanje podatkov.
Eleganten in lahek
Odlikuje ga elegantna in lahka aluminijasta zasnova.
Popolna dodatna oprema
Postal bo popoln pripomoček za vaše vrhunske računalniške naprave.
SuperSpeed USB 3.0
Zagotavlja prenos podatkov prek vmesnika USB 3.0 SuperSpeed.
Programska oprema za shranjevanje Toshiba
Zaščitite svoje podatke s preneseno varnostno programsko opremo za shranjevanje Toshiba.
Samodejno varnostno kopiranje
Omogoča redno samodejno varnostno kopiranje do 2 TB podatkov z uporabo programske opreme Toshiba Storage Backup Software.
Podaljšano jamstvo
Za največjo varnost je opremljen s triletno podaljšano garancijo.
Tehnične specifikacije
- Vmesnik: USB 3.0 (združljiv z USB 2.0)
- Največja hitrost prenosa: ~ 5,0 Gb/s
- Naslovnica: Aluminij
- Datotečni sistem: NTFS (MS Windows)
- Napajanje: napajanje iz vodila USB (največ 900 mA)
- Dimenzije: 107 × 75 × 9 mm
- Teža: največ 115 g
- Programska oprema za varnostno kopiranje Toshiba Storage Backup (prenesi)
- Programska oprema za zaščito z geslom: Toshiba Storage Security Software (prenesi)
- Sistemske zahteve: Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 7, hitrost procesorja 750 MHz ali hitrejši, 10 MB prostora na trdem disku, 256 MB sistemskega pomnilnika, ena prosta vrata USB 3.0 ali USB 2.0.
Vsebina paketa
- Canvio Slim
- Kabel USB 3.0 micro-B
- Kratek priročnik za začetek uporabe
- Uporabniški priročnik (vnaprej nameščen na trdem disku)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.