TOUCHBeauty 0759A Ščetka za čiščenje 3v1 roza
48,82 €
48,07 €
39,40 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TOUCHBeauty 0759A Ščetka za čiščenje 3v1 roza
TOUCHBeauty 0759A Električna ščetka za čiščenje je vaša spremljevalka za popolno polt. Ponuja tri različne nastavke za odstranjevanje ličil, globinsko čiščenje in piling.
3 glave ščetk za različne potrebe
- Čopič PBT za odstranjevanje loja, umazanije in ličil.
- Lateks gobica za odstranjevanje ogrcev in piling.
- Silikonska krtača za občutljivo kožo masira kožo in izboljšuje prekrvavitev.
360° vrtenje in 2 hitrosti delovanja
360° rotacija za učinkovitejše globinsko čiščenje. Nizka hitrost za nežno čiščenje in masažo obraza. Visoka hitrost za globinsko čiščenje, piling in odstranjevanje mastnih ličil.
Praktični primer
V ohišje lahko shranite napravo in vse glave ščetk. Kompaktna zasnova je idealna za potovanja. Ergonomska oblika ohišja omogoča enostavno odstranjevanje vseh delov.
Ključne lastnosti
- 3 glave krtačk za različne potrebe.
- 2 delovni hitrosti.
- Potovalni kovček, v katerega lahko shranite napravo in vse glave ščetk.
- Vodoodpornost - IPX5.
- Napajanje 2× baterije AA (niso vključene).
O blagovni znamki TOUCHBeauty
TOUCHBeauty je mednarodna blagovna znamka, ustanovljena leta 1999 in registrirana v Združenem kraljestvu ter 53 drugih državah in regijah. Z 20-letnimi izkušnjami v lepotni industriji se TOUCHBeauty osredotoča na oblikovanje, raziskave in razvoj lepotnih izdelkov in izdelkov za osebno nego.
Parametri TOUCHBeauty 0759A
- Model: TB-0759A
- Napajanje: 3 V / 0,37 A
- Baterije: 2× AA (niso vključene)
- Dimenzije: 16,5 × 7,1 × 5,7 cm
- Teža: 134 g
Vsebina paketa
- TOUCHBeauty 0759A
- 3 glave krtačk
- Potovalni kovček
- Navodila za uporabo v češkem in slovaškem jeziku
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.