TOUCHBeauty 1039 Brusilni stroj za manikuro in pedikuro 5v1
49,14 €
48,37 €
39,65 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TOUCHBeauty 1039: Komplet za manikuro in pedikuro 5v1
TOUCHBeauty 1039 je idealen za oblikovanje, popravljanje, brušenje, poliranje in glajenje nohtov. Primeren je za naravne in umetne nohte, gladi grobo kožo in odstranjuje mozolje.
5 nastavkov za manikuro in pedikuro
- Glava iz klobučevine
- Glava za poliranje
- Od glave do kože
- Nikljeva brusilna glava
- Glava s smirkovim papirjem
Visoka zmogljivost z dvema nastavljivima hitrostma
Dve nastavljivi hitrosti za potrebe manikure in pedikure. Visoka zmogljivost - motor doseže do 9.500 vrtljajev na minuto!
Ključne lastnosti
- Komplet s 5 nastavki - čiščenje, popravljanje, oblikovanje, ostrenje, brušenje, poliranje nohtov, odstranjevanje mozoljev.
- Dve nastavljivi hitrosti za različne potrebe manikure in pedikure.
- Zmogljiv in tih motor.
- Ergonomska oblika in zelo majhna teža za udobno uporabo.
- V ohišju za shranjevanje so varno zaščiteni ves instrument in vsi nastavki.
O blagovni znamki TOUCHBeauty
TOUCHBeauty je mednarodna blagovna znamka, ustanovljena leta 1999. Z 20-letnimi izkušnjami v kozmetični industriji se osredotoča na oblikovanje, raziskave in razvoj kozmetičnih izdelkov in izdelkov za osebno nego.
Parametri TOUCHBeauty 1039
- Model: TB-1039
- Napajanje: 3 V / 0,18 A
- Baterije: 2× AAA (niso vključene)
- Dimenzije: 13,5 × 3,6 × 3,4 cm
- Teža: 44 g
Vsebina paketa
- TOUCHBeauty 1039
- Navodila za uporabo v češkem in slovaškem jeziku
- Kovček za mlinček in dodatke
- Glava iz klobučevine
- Glava za poliranje
- Od glave do kože
- Nikljeva brusilna glava
- Glava s smirkovim papirjem
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.