TP-Link Tapo L900-10 pametni LED trak WiFi (barvni, 2, 4GHz, 2x5m)
33,37 €
27,35 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TP-Link Tapo L900-10: Pametni svetlobni trak Wi-Fi
Prilagodljiva namestitev: trak lahko prilagodite svojim potrebam. Preprosto ga odrežite na želeno dolžino in ga z lepilno podlago 3M pritrdite na katero koli površino.
Pridušena osvetlitev ponoči: Pas ustvarja prijetno vzdušje za vaše telo in dušo.
Načrtovalec in časovnik
Ustvarite urnike za vklop/izklop svetlobnega traku in prilagajanje svetlosti/barve.
Način odsotnosti
Svetlobni trak simulira prisotnost ljudi v hiši in odvrača nezaželene obiskovalce.
Povezovanje po vaših željah
Uporabljate ga lahko s pametnim pomočnikom, vozliščem ali ga neposredno povežete z aplikacijo Tapo.
Glasovno upravljanje
Svetlobno vrstico lahko upravljate s preprostimi glasovnimi ukazi prek Alexe ali Googlovega pomočnika.
Prednastavitve osvetlitve
Shranite najljubše nastavitve osvetlitve za prihodnje filmske večere.
Ne potrebuje vozlišča
Pas povežite z domačim varnim omrežjem Wi-Fi. Ne potrebujete vozlišča ali drugih dodatnih naprav.
Tehnične specifikacije
- Vsebina paketa: svetlobni trakovi LED (2 × 5 m), gonilnik, napajalnik, lepilna podlaga 3M, hitri priročnik za uporabo
- Delovna temperatura: -15 oC ~ 40 oC
- Delovna vlažnost: 10 % ~ 90 % RH, brez kondenzacije
- Teža: 380 ~ 465 g
- Poraba: 20,5 W
- Protokol Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g/n
- Frekvenca Wi-Fi: 2,4 GHz
- Zahteve za Wi-Fi: varna povezava Wi-Fi
- Vhodna napetost: 100-240 V, 50/60 Hz
- Vhodna moč: 20,5 W
- Nadzor svetlosti: 1 %-100 % (samo prek aplikacije in oblaka)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.